שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ארבל: "המשטרה – התנהלות של ארגון פשיעה"
מתקפה חריפה
חיים מזרחי העצור הובהל לבית החולים פעמיים: "אתמול הגענו לשערי צדק פעם נוספת, ראיתי משטרה והתחלתי לבכות כמו ילד קטן. זה סיוט, פתאום אתה מתחיל לפחד"
משה ארבל | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

בצל פרשת המעצר המזעזע של חיים מזרחי, צעיר חרדי שנעצר על לא עוול בכפו וחווה התעללות, ח"כ משה ארבל התראיין הבוקר (א') ל'קול ברמה' ואמר: "המשטרה מתנהגת בהתנהלות של ארגון פשיעה, לא פחות".

ח"כ ארבל אמר: "במדינה מתוקנת הם היו צריכים לשבת במעצר עד תום ההליכים. המשטרה ברגעים אלה ממש עושה פעולות רבות כדי לשבש את החקירה של מח"ש ולהגן על עבריינים".

על השר לבטחון פנים עמר בר לב שאמון על המשטרה אמר ארבל: "להתעלל באוכלוסיות מוחלשות זה מאפיין את המשטרה. עומר בר לב הוא עומר סר לב. אין לו שום רחמנות להדרש לסיטואציות האלו. אין לו שום אוזן קשבת, הוא שר אטום לחלוטין מסוגיות כבוד האדם".

קודם לכן התראיין גם חיים מזרחי העצור, שהובהל לבית החולים פעמיים בשל שלא חש בטוב: "אתמול הגענו לשערי צדק פעם נוספת, ראיתי משטרה והתחלתי לבכות כמו ילד קטן. זה סיוט. פתאום אתה מתחיל לפחד".

עוד אמר: "הלכתי לעזור לאיזו אישה ואז הם קפצו עליי. רק אחרי שחנקו אותי ראיתי את המכשיר קשר ונפל לי האסימון. לא הציגו לי תעודת שוטר. הייתי בטוח שאני מתעסק עם עבריינים. שמו אותי בתא עם אזיקים בידיים וברגליים".

חיים מזרחי אף סיפר: "לא נתנו לעו"ד שלי להכנס עד הבוקר בבית המשפט. אף אחד לא התקשר מהמשטרה, לא מעניין אותם. אם הייתי נראה אחרת, ולא חרדי, לא הייתי מקבל מכות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים