שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ארבעת הצעדים של ח"כ סמוטריץ למיגור הטרור
"אפשר לנצח"
"הטרור הוא לא גזרת גורל. אתם מכירים כבר את עמדתי – כדי למגר את הטרור צריך לגדוע את התקווה שמניעה אותו", מסביר סמוטריץ
יו"ר עוצמה יהודית בצלאל סמוטריץ' | צילום: דוד וייל

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "הטרור הוא לא גזרת גורל. אתם מכירים כבר את עמדתי – כדי למגר את הטרור צריך לגדוע את התקווה שמניעה אותו. אבל יש גם שורה של צעדים טקטיים שאפשר וצריך לבצע באופן מידי כדי לנצח אותו ולהוציא לאויבים שלנו את החשק להמשיך בו".

"אז הנה רשימת הצעדים שהממשלה צריכה לנקוט באופן מיידי כדי לנצח את גל הטרור הזה אבל בנט לא מסוגל לבצע בממשלת הדמים שהוא הקים עם תומכי הטרור של התנועה האיסלמית ועם השמאל הקיצוני, העייף והמבולבל, של עומר בר לב וחבריו. חילקתי אותם לארבע קבוצות: הרתעה, ענישה, מניעה, וחקיקה:

הרתעה
▪︎ הריסה מידית של בתי משפחות מחבלים, ערבים ישראליים ותושבי יו"ש. ▪︎ שלילת אזרחות והטבות כלכליות ממשפחות המחבלים וגירושם לסוריה, עזה ולבנון. ▪︎ מעצר מסיתים במסגדים בערים הערביות והמעורבות וסגירת המסגדים שבהם נערכת הסתה. ▪︎ תנופת פיתוח התיישבותית ביהודה ושומרון שתבהיר לאויבים שלנו שהטרור לא משיג את מטרתו אלא להיפך.

ענישה
▪︎ ביטול כל הקלות הרמאדן בעזה וביו"ש והטלת סגר על יו"ש לתקופת רמדאן. ▪︎ החמרת תנאי הכליאה של אסירים ביטחוניים והעמדתם על רף המינימום המתחייב מהאמנות הבינלאומיות שאנחנו חתומים עליהן. ▪︎ סילוק תומכי טרור וכל מי שיגלה הזדהות כל שהיא עם הטרור ומבצעיו מאוניברסיטאות ומקומות עבודה. ▪︎ שלילת אזרחות והטבות כלכליות ממחבלים ישראלים שנשארו בחיים.

מניעה
▪︎ מאבק בתשלום המשכורות שהרשות הפלשתינית משלמת למשפחות המחבלים באמצעות קיזוז כספי הטרור של הרש"פ, הקפאת כספים וסנקציות על הרש"פ ובכיריה ככל שלא יעשו זאת. ▪︎ ניטור הרשתות החברתיות ומעצר מסיתים ותומכי טרור. במידת הצורך במעצרים מנהליים ארוכים.

▪︎ הפסקת ההסתה במערכת החינוך הערבית בישראל. איסור על הכשרת מורים אזרחי ישראל במוסדות אקדמיים ברשות הפלשתינית, מעקב הדוק על ספרי ותכני הלימוד ופיטורי מורים תומכי טרור. ▪︎ מעצרי מנע מנהליים של גורמים מועדים לטרור. ▪︎ תגבור כוחות צה"ל, גיוס מאסיבי של פלוגות מילואים למג"ב והקמת כח משמר לאומי. ▪︎ מאבק חסר פשרות בתופעת השב"חים.

▪︎ שינוי קריטריונים להרחבת מעגל הזכאים לנשיאת נשק אזרחי. כלל בוגרי הצבא רובאי 03 בכל הארץ, תלמידי ישיבות הסדר בשל"ת, ועוד. ▪︎ הוצאת תומכי הטרור של התנועה האיסלמית מהממשלה והוצאת הרוח שנושבת במפרשי התקווה הערבית הלאומית כתוצאה משליטתה של התנועה האסלמית בממשלה.

חקיקה
▪︎ חקיקת חירום למאבק בטרור כהוראה שעה שתאפשר את כל הצעדים הנדרשים האמורים לעיל, וחיסונה של החקיקה מפני התערבות בג"ץ. ▪︎ עונשי מינימום של עשר שנים על החזקת נשק בלתי חוקי. כפל ענישה במקרה של שימוש בנשק. ▪︎ עונשי מינימום של שלושים שנה על חברות בארגון טרור.

"כללו של דבר: אנחנו במלחמה מול אויב אכזר שחי בתוכינו. אי אפשר לנצח במלחמה הזו בפינצטה ובכלים הרגילים של המשפט הפלילי וגם לא תחת מגבלות של נאורות מזויפת שמרחמת על אכזריים ומתאכזרת לרחמנים".

"יש אולי מיעוט בחברה הערבית בישראל שלוקח נשק ומבצע פעולות טרור אקטיביות, אבל יש מעטפת הולכת ומתרחבת של תמיכה, הזדהות ועידוד עם הטרור נגד יהודים ומדינת ישראל, ואת זה צריך למגר ביד קשה ובגדיעת התקווה של הערבים להביס אותנו חלילה, לא באמצעות הטרור ולא תוך שימוש מתוחכם בכלים שהדמוקרטיה מאפשרת להם".

"אני לא חושב שמישהו יכול להבטיח מאה אחוזי הצלחה במאבק בטרור, אבל לא יכולה להיות מחלוקת על כך שהצעדים האלה יצמצמו אותו בעזרת השם במידה דרמטית".

"כרגע נראה שהממשלה לא נמצאת בכיוון בכלל והיא נכנעת לעבאס ולחולשות השמאל הקיצוני בתוכה שמתקומם אפילו נגד השימוש במושג "טרור ערבי". אבל ככל שהממשלה תתעשת ותנקוט בצעדים הנדרשים, כאופוזיציה אחראית נתמוך בחקיקה הזו בכנסת ונעניק לה את הגיבוי הדרוש".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים