שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ארגון הנכים: "נקים מפלגה בבחירות הבאות"
בהצהרה הבוקר
מוביל קבוצת "הנכים הופכים לפנתרים" אייל כהן מסר: "החלטתי לשנות את הטקטיקה בכל נושא מאבק הנכים ולהקים מפלגה שתדאג ותשרת את כלל ציבור הנכים"
כסא גלגלים, נכה | צילום: VGstockstudio, שאטרסטוק

בארגון הנכים "הנכים הופכים לפנתרים" מודיעים הבוקר כי בארגון עומלים על הקמת מפלגה שתתמודד בבחירות הבאות. ע"פ נתוני הארגון במדינת ישראל ישנם כ-380,000 נכים ולמעלה ממיליון קשישים, בתוכם גם קשישים בעלי נכויות שונות.

מוביל מחאת הנכים, יושב ראש הארגון לקידום זכויות הנכים בישראל ומוביל קבוצת "הנכים הופכים לפנתרים" אייל כהן מסר: "החלטתי לשנות את הטקטיקה בכל נושא מאבק הנכים ולהקים מפלגה שתדאג ותשרת את כלל ציבור הנכים והנכון לעשות הוא דווקא עכשיו זה להקים מפלגה שתדאג למצוקות של הנכים שנמצאים כיום במצב מחפיר וללא כל אמצעים לחיים בכבוד".

עוד מסר אייל כי "כל נושא ההפגנות כרגע נמצא בתהליך שינוי מקצה לקצה בכך שנוכל להגיע לכל קהל היעד שלנו בכדי להכניס לתודעה של הנכים כי רק מתוך בית המחוקקים יהיה ניתן לשנות גזרות שנגזרו על הנכים לחיות בחיי עוני ועולב.

מדוברות המאבק נמסר: "אנו מברכים על כל מהלך שיביא לסיום של משבר אוכלוסיית הנכים ושסוף סוף נכה במדינת ישראל יוכל לחיות מחיים נורמליים ולא יבחר בין אוכל לתרופות".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים