שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ארגנטינה בדרך לרשימת המדינות המסוכנות
משרד הבריאות
משרד הבריאות מזהיר מפני נסיעה לאיזורים ומדינות: אזור הודו, איי סיישל, גאורגיה, מולדובה, מלדיביים, פיליפינים, צרפת, קוסטה ריקה, קפריסין, רוסיה ותאילנד
צוות חיטו מהנגיף קורונה בבואנוס איירס | צילום: Prostock-studio, שאטרסטוק

משרד הבריאות הודיע היום (שישי) כי הוא פועל להכנסת ארגנטינה לרשימת המדינות המסוכנות, זאת לאור העלייה בתחלואה במדינה. לצאת זאת, המשרד ממליץ להמנע כלל מנסיעות שאינן חיוניות לחו"ל בעת הזו.

ממשרד הבריאות נמסר כי "לאור המצב הבריאותי בארגנטינה, משרד הבריאות פועל להכניס מדינה זו לרשימת המדינות המסוכנות. אם לא יחול שיפור משמעותי ברמת התחלואה בארגנטינה, תתכן הכנסתה לרשימת המדינות המסוכנות, בתאריך 17.5.21, אשר נסיעה אליהן אסורה ומחייבת אישור ועדת חריגים ואשר גם מחוסנים ומחלימים השבים ממנה חייבים בבידוד. הציבור נקרא לתכנן את נסיעותיו בהתאם".

"רשימת המדינות המסוכנות כוללת כיום את אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, הודו, דרום אפריקה, מקסיקו ותורכיה. כמו כן, משרד הבריאות מזהיר מפני נסיעה לאיזורים ומדינות: אזור הודו, איי סיישל, גאורגיה, מולדובה, מלדיביים, פיליפינים, צרפת, קוסטה ריקה, קפריסין, רוסיה ותאילנד, לאור מצב התחלואה הקיים במדינות אלו. משרד הבריאות ממליץ להמנע כלל מנסיעות שאינן חיוניות לחו"ל בעת הזו", לשון ההודעה.

בתוך כך, משרד הבריאות פרסם כי עשרה מתוך החיוביים שהתגלו אתמול (חמישי) לנגיף הקורונה – היו אזרחים ישראלים שהגיעו מחו"ל. שניים מהם חזרו מפורטוגל, והיתר מארה"ב, אוקראינה, בורקינה פאסו, ברזיל, גיאורגיה, בפרד, קמרון ורוסיה.

בתוך כך, אתמול האיחוד האירופי הכניס את ישראל לרשימת המדינות שלאזרחיהן מותר להיכנס לשטחי האיחוד גם למטרות פנאי – כמו תיירות ונופש – ולא רק לצורך ביקורים המוגדרים "חיוניים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים