שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » ארדן יפרוש מתפקידו כשגריר בארה"ב
יישאר באו"ם
ארדו שוחח בנט וביקש לסיים את תפקידו כשגריר בארצות הברית, לכל המאוחר בחודש נובמבר. ארדן ימשיך לכהן כשגריר ישראל לאו"ם
תגיות:
גלעד ארדן, שגריר ישראל באו"ם | צילום: חן גלילי, המכון למחקרי ביטחון לאומי

שגריר ישראל לארה"ב ולאו"ם, גלעד ארדן, שוחח עם ראש הממשלה נפתלי בנט. השגריר ארדן ביקש לסיים את תפקידו כשגריר ישראל בארצות הברית מיד עם מינוי שגריר חדש מטעם ראש הממשלה, ועדכן כי בכל מקרה לא ימשיך בתפקיד זה לאחר חודש נובמבר. ארדן ימשיך לכהן כשגריר ישראל לאו"ם.

כזכור, בהתאם להסכם הקואליציוני שנחתם עם הקמת הממשלה הקודמת, נקבעה ואושרה בממשלה תקופת כהונתו של השגריר ארדן בוושינגטון עד לסוף חודש נובמבר 2021, בשל חילופי ראשי הממשלה שתוכננו. משכך, עדכן השגריר ארדן כי יסיים את כהונתו מיד עם מינוי שגריר חדש מטעם ראש הממשלה והממשלה. ארדן ימשיך למלא את תפקידו כשגריר ישראל לאו"ם.

השגריר גלעד ארדן: "אני גאה על הזכות לייצג את מדינת ישראל בפני החשובה שבבנות בריתנו. מאז מינויי פעלתי כדי לבנות ולבסס את הקשר עם ממשל ביידן, לחזק את הברית בינינו ולשמר את התמיכה הדו מפלגתית בישראל".

"הקשרים החזקים שנבנו עם הממשל הוכיחו את עצמם במבצע 'שומר החומות', במהלכו גיבה הממשל האמריקאי את מדיניותה של ישראל, תוך כדי פעילות משותפת לבלימת יוזמות נגדנו במועצת הביטחון, וקבלת סיוע ביטחוני שיאפשר את חידוש מיירטי כיפת ברזל ושדרוגה".

"עם זאת, נכון בעיניי שמי שייצג את הממשלה אל מול הממשל האמריקאי, ימונה על ידי הממשלה המכהנת ולכן הבעתי בפני ראש הממשלה את נכונותי לסיים את כהונתי מיד לאחר אישור שגריר מטעמו בממשלה. אמשיך להגן על ישראל באו"ם ולהילחם על צדקתנו בזירה הבינלאומית", דברי ארדן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים