שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » ארה"ב אישרה מיליארד דולר לכיפת ברזל
לאחר עיכובים
בית הנבחרים האמריקני אישר הלילה סיוע של מיליארד דולר עבור כיפות ברזל הישראליות. ההחלטה כפופה לאישור הסנאט
כיפת ברזל | צילום: אגף דוברות והסברה, משרד הביטחון

לאחר עיכוב של חצי שנה: בית הנבחרים האמריקני אישר הלילה סיוע של מיליארד דולר עבור כיפות ברזל הישראליות. ההחלטה כפופה לאישור הסנאט ולאחר מכן לאישורו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.

ראש הממשלה נפתלי בנט מסר: "אני רוצה להודות לידידינו בבית הנבחרים האמריקני על אישור הסיוע הבטחוני לישראל, הכולל מיליארד דולר נוספים למיירטי כיפת ברזל. אנו מעריכים מאוד את המחויבות של ארה״ב לבטחון ישראל. אני רוצה להודות במיוחד לנשיא ביידן, שבפגישתנו הבטיח שהסיוע יעבור – ועמד במילתו".

שר הביטחון, בני גנץ: "‏אני מבקש להודות לבית הנבחרים האמריקאי, על אישור חבילת הסיוע הביטחוני לישראל, כולל מיליארד דולר לכיפת ברזל, מתוך מטרה להבטיח את ביטחונה של ישראל ולאפשר לנו הגנה טובה יותר על אזרחינו. תודה מיוחדת לנשיא ביידן על מנהיגותו ותמיכתו הבלתי מתפשרת בביטחון ישראל".

"אני מבקש להודות בנוסף לחברי מזכיר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין, שדחף את ההצעה. הקשר האסטרטגי ביננו לבין ארה"ב, שמבוסס על ברית אינטרסים וערכים משותפים, חיוני לביטחון ישראל ולשמירה על עליונותה הביטחונית באזור ונעשה הכל כדי לחזק אותו ולשמור עליו".

שר החוץ יאיר לפיד: "התמיכה שקיבלה מדינת ישראל הלילה בבית הנבחרים האמריקני, היא עדות ליחסים האסטרטגים בין ישראל לארה״ב. תודה על הסיוע של מיליארד דולר למערכות כיפת ברזל ועל המחויבות לביטחונה של מדינת ישראל לאורך השנים".

"אני רוצה להודות לבית הנבחרים, להנהגה הדמוקרטית והרפובליקנית, ובמיוחד ליושבת ראש בית הנבחרים ולמנהיג הרוב הדמוקרטי, ידידי ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים