שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » "ארוץ לקדנציה שנייה לנשיאות ב-2024"
ביידן השיב
ביידן מכפיל את היעד: 200 מיליון מחוסנים לקורונה בתוך 100 ימים • על נשיא סין אמר: "אין לו עצם דמוקרטית אחת בגוף" • במסר לצפון קוריאה: "תהיה תגובה בהתאם"
תגיות:
ג'ו ביידן | צילום: BiksuTong, שאטרסטוק

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הצהיר הערב (חמישי) כי הוא מתכוון להתמודד על כהונה נוספת בבחירות לנשיאות שייערכו ב-2024. ביידן לא התחייב לכך באופן מוחלט, אבל כשנשאל אם ירוץ שוב לתפקיד אמר: "כן, התוכנית שלי היא להתמודד על עוד כהונה. זו הציפייה שלי". בהמשך, כשנשאל על העניין שוב, הוסיף סייג קל: "אף פעם לא הייתי מסוגל לתכנן 4.5 או 3.5 שנים קדימה בוודאות".

ביידן, שוחח עם כתבים במסיבת עיתונאים שערך מאז כניסתו לתפקיד, ואמר כי הוא מתכוון להסיג את חייליו מאפגניסטן בשנה הבאה, והשאלה היא "לא האם, אלא מתי". בהתייחסו לסין, הבהיר כי מטרתה של המדינה להפוך לכוח המוביל בעולם, ועקץ את מנהיגה, שי ג'ינפינג, בכך שציין כי אין לו "עצמות דמוקרטיות" בגופו.

הוא הזהיר את צפון קוריאה כי אם תמשיך להסלים את המצב, כפי שעשתה השבוע עם שיגור טילים בליסטיים, "תהיה תגובה בהתאם". כמו כן, הוא אמר כי "אנחנו מחוייבים לפעול נגד התחמשות גרעינית".

ביידן הציב יעד של מתן 200 מיליון מנות חיסון נגד קורונה עד לסיום מאה הימים הראשונים שלו בתפקיד. "אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה", אמר במסיבת העיתונאים. הוא הצהיר כי לאחר שארצות הברית תצא ממשבר הקורונה, הממשל יתמקד בבעיות ארוכות טווח כמו הגירה ואחזקת נשק.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים