שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » אשטרום תקים מלון ו-2 מגדלים מגורים וקייט
פרויקט חוף הצוק
לאחר 6 שנות תכנון אושר הפרויקט: אשטרום תקים מלון בן 198 חדרים בגובה 3-5 קומות; 2 מגדלים בני 14 קומות למגורים וקייט. בוטלה האפשרות ל-33 קוטג'ים ביעוד מלונאות
הדמיית פרויקט חוף הצוק | צילום: אשדר

לאחר יותר מ-6 שנות תכנון – אושר פרויקט חוף הצוק בצפון ת"א, לבניה של יותר מ-20 אלף מ"ר שטח עיקרי, כך נודע לראשונה ל'בחזית'. מתחם חוף הצוק, בבעלות עיקרית של קבוצת הבניה אשטרום, הוא שטח המקרקעין היקר בת"א ומהיקרים בישראל – בקו ראשון לים ובמרחק של פחות מ-100 מ' מחוף הים.

198 חדרי מלון ו-10,000 מ"ר מגורים

מפרטים ראשונים עולה, כי התקבלה סופית החלטת וועדת המשנה להתנגדויות של הועדה המחוזית לתכנון ולבניה ת"א, לפיה תאושר התוכנית בכפוף לעריכת תיקונים. האישור מאפשר בניית מלון תיירות המכיל 198 חדרי מלון לפחות, במבנה המתוח מדרום לצפון, בקו ראשון לים ובגובה 3 קומות (צד מערבי) עד 5 קומות (צד צפוני). כמו כן, בוטלה האפשרות להקמת 33 קוטג'ים (תקדים סי-אנד-סאן הסמוך), אף בייעוד מלונאי.

15 קומות מגורים ו-116 יח"ד

מנגד, אושרה הקמת מגדל מגורים בן 14 קומות מעל קומת כניסה, במקטע הצפוני של המתחם, בשטח של 10.2 אלף מ"ר עיקרי ו-1,400 מ"ר מרפסות. המגדל יוכל לאכלס 116 יח"ד. יצוין, כי המגדל הצפוני יועד מלכתחילה למלונאות ונופש ועתה כאמור, שונה ייעודו למגורים.

מגדל זהה לנופש וסוויטות

מגדל זהה יוקם במתחם הדרומי, אולם ייעודו יהיה למלונאות, תיירות, קיט ונופש. לגבי 3,694 מ"ר במגדל זה – תירשם הערת אזהרה תכנונית, לפיה על כל רוכש להעמיד את דירתו להשכרה לציבור הרחב במשך מחצית השנה. שטחי הסוויטות ינוהלו על ידי חברת ניהול. המתחם יכלול בנוסף, 500 מ"ר מסחרי בחלק הצפוני של המתחם. גורם מעורב מסר, כי עדיין ודאות לגבי מועד קבלת תוקף לתוכנית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים