שיתוף
תגובות
יהדות » אשכבתיה דרבי בשעה 12 מהבית ברשב"ם
מיליון מלווים
הגאון רבי יצחק זילברשטיין גיסו של רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל במכתב לציבור בשם מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א מבקש להיזהר ולא להידחק ליד מקום הארון
מיטת מרן הגר"ח זצוק"ל | צילום: באדיבות המצלם

רבבות עמך בית ישראל, אנשים, נשים וטף ילוו היום(ראשון) למנוחת עולמים בשעה 12 את רבן של כל בני הגולה, מרן שר התורה רבי חיים שמריהו יוסף קנייבסקי זצוק"ל לבית החיים פוניבז'. המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים ע"מ שמסע ההלוויה יעבור בשלום.

ע"מ שמסע ההלוויה יעבור בשלום וללא דחיקות שיגיעו לכדי סכנת נפשות, הורה ראש הממשלה נפתלי בנט לתקצב הצבת מסכי ענק ברחבי העיר שישדרו את מסע ההלוויה.

הגאון רבי יצחק זילברשטיין גיסו של רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל במכתב לציבור בשם מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א מבקש להיזהר ולא להידחק ליד מקום הארון שלא יבואו ליד סכנה בהלוויה ח"ו. כל מי שמלווה או מהלך עם הציבור הוא חלק מהלוויה.

"לעם ה' הקדושים והכואבים על הלקח אדוננו שר התורה זצ"ל זיע"א. בהורמנא של אדוננו מרן ראש הישיבה שליט"א באנו לבקש לא להדחק למקום הארן, כי כל מי שמלווה או מהלך עם הציבור הוא חלק מהלוויה. שר התורה ע"ה הזהיר מאוד על מצוות ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. ולא יתכן שבהלוייה שלו ידחקו אנשים ויבואו ח"ו לידי סכנה".

"ואנו מבקשים מההורים היקרים שישמרו על ילדיהם זרע קודש שלא ידחקו ושלא יבואו לידי סכנה והשי"ת ירחם עלינו וינחם את עם ישראל. ונשמת שר התורה ת.נ.צ.ב.ה. ונזכה כולנו לראות בנחמת ציון וירושלים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים