שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אשכנזי פורש מ'כחול לבן' – ימשיך לכהן כשר החוץ
פסק זמן
שר החוץ גבי אשכנזי מראשי 'כחול לבן' מצטרף גם הוא לפורשים ומודיע על לקיחת פסק זמן ועל בחינת המשך דרכו, "החלטתי כי אין בכוונתי להמשיך להתמודד במסגרת כחול לבן"
בני גנץ וגבי אשכנזי במליאת הכנסת | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

שר החוץ גבי אשכנזי שוחח עם יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ והודיע לו על פרישה ממפלגת 'כחול לבן' ועל כך שהוא בוחן את המשך דרכו הפוליטית.

בהודעה שפרסם כתב אשכנזי, כי "כחול לבן הציבה אלטרנטיבה שלטונית לבנימין נתניהו והחלטנו להשפיע מבפנים מתוך שיקול של אחריות לאומית".


"כך פעלתי כל חיי וכך אמשיך לפעול. בכל מקום בו היה סיכון על המדינה או סיכון עליי – בחרתי לקחת את הסיכון עליי", לדברי אשכנזי, "שינוי השיח מסיפוח השטחים, הוא שפתח את חלון ההזדמנויות להסכמי השלום ויחד מנענו כל ניסיון להרפתקאות מדיניות ומשפטיות".


"החלטתי כאמור, כי אין בכוונתי להמשיך ולהתמודד במערכת הבחירות הקרובות במסגרת כחול לבן וכי אני לוקח פסק זמן ושוקל את המשך דרכי. אשאר בתפקידי במשרד החוץ ככל שאדרש. הודיתי לידידי ושותפי לדרך, בני גנץ, ואיחלתי לו בהצלחה בהובלת המפלגה בבחירות הקרובות."

יו"ר 'כחול לבן' ושר הביטחון בני גנץ הגיב להודעת העזיבה של אשכנזי ואמר כי הוא מכבד את ההחלטה, "אני מכבד את החלטתו של חברי שר החוץ אשכנזי ומודה לו מעומק הלב על השותפות בשנתיים האחרונות למען המדינה".

"אני וגבי מכירים שנים רבות והערכתי אליו רבה. גבי החזיר את משרד החוץ למקומו הטבעי כמשרד מוביל ומשפיע אחרי שנים של הפקרה, וסייע רבות בבלימת תכנית הסיפוח וקידום נורמליזציה באזור, ואני בטוח שעוד יתרום רבות לציבוריות בישראל״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים