שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » אש: "יהיו וריאנטים נוספים – נתחסן מידי תקופה"
בראיון
"בשבוע שחלף לא ראינו תופעות לוואי חדשות מהחיסון השלישי. הכוונה היא לחסן את כל אלה שחוסנו לפני חמישה חודשים ויותר" הסביר המנכ"ל
נחמן אש | צילום: לע"מ

מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופ' נחמן אש אומר בראיון הבוקר לגל"צ: "בשבוע שחלף לא ראינו תופעות לוואי חדשות מהחיסון השלישי. הכוונה היא לחסן את כל אלה שחוסנו לפני חמישה חודשים ויותר, אבל כרגע רוצים לתעדף ולכן יקבלו את המנה הנוספת בני 40 ומעלה, ואנשי מערכת החינוך וההוראה".

הפרופ' אש מאשר אכן את קבלת ההחלטה: "קיבלתי את ההחלטה על הרחבת מתן החיסון השלישי באופן רשמי, והבוקר יצאו המסמכים הרשמיים. שמח שאנחנו יכולים להרחיב את מתן החיסון, זה צעד חשוב, מקווה שזה ישפיע".

בהמשך הראיון התייחס הפרופ' אש למקרה בו התגלו בישראל 10 מקרים של זן קורונה חדש, המבוסס על הדלתא: "לא חושב שה'דלתא פלוס' מגלה עמידות לחיסון מעבר לזן הדלתא, לא יודעים כמה מהר הוא מתפשט – נצטרך לבדוק. אלה חיינו, יהיו וריאנטים שכל הזמן נצטרך להתמודד איתם – ולהתחסן מידי תקופה בחיסונים מותאמים".

"יש היגיון אפידמיולוגי בשימוש בבדיקות מהירות על פני בדיקות PCR. צריך ששוק הבדיקות המהירות יתפתח בצורה רחבה, ומכיוון שזה מבוסס על שוק פרטי – יש לדחוף אותו קדימה" חתם המנכ"ל אש את השיחה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים