שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אש: "צריך להציב שוטרים בחדרי מיון בבתיה"ח"
לאחר הקטטה בסורוקה
אש הוסיף על חיסוני הילדים ואמר: "ההחלטה בסופו של דבר היא בטוחה בעניין הזה. אני מקווה מאוד שנתחיל בשבוע הבא, אנחנו מחכים להגעת החיסונים בימים הקרובים"
ניידת משטרה | צילום: Fotokon, שאטרסטוק

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש מתייחס הבוקר (ב') בראיון לרדיו -103FM, לקטטה האלימה שהיתה אמש בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

"זה אירוע מאוד קשה באופן כללי במיוחד שהוא מתרחש בבית חולים, תארו לעצמכם את העובדים כשהם שומעים יריות מה הם חושבים. זה באמת עבר כל גבול", אמר אש.

לדבריו, "זה לא בידיים שלנו, אנחנו הרבה זמן רוצים נוכחות משטרתית בחדרי המיון, אם היה שם שוטר אולי זה היה עוזר. המאבטחים של בית החולים לא מסוגלים להתמודד עם אירוע כזה, זה אירוע גדול. הם מסוגלים בדברים קטנים של אלימות, ולא באירוע כזה. ופה נוכחות משטרתית הייתה יכולה לעשות את ההבדל".

אש התייחס לעניין חיסוני הילדים ואמר, "ההתלבטות הייתה קיימת לאורך כל הדרך, כי זו אוכלוסיה רגישה הילדים, אנחנו רוצים לעשות את הדברים בצורה הכי בטוחה, אנחנו רוצים שהעדויות יהיו חד משמעיות, ככל שעבר הזמן, גם הדיון בFDA וגם אצלנו, הנתונים הם מאוד משכנעים – בסופו של דבר ההתלבטות בימים האחרונים, הייתה קטנה".

עוד הוסיף: "ההחלטה בסופו של דבר היא בטוחה בעניין הזה. אני מקווה מאוד שנתחיל בשבוע הבא, אנחנו מחכים להגעת החיסונים בימים הקרובים, התארגנות קטנה, חלקות החיסונים בקופות, השבוע עושים הדרכה בשל כך שאלו מינונים אחרים, כך שנהיה מוכנים בשבוע הבא".

על חיסונים בבתי הספר אמר, "אני בעד לחסן בבתי הספר, היינו בעד לאורך כל הדרך, אבל אנחנו צריכים לעשות את זה בצורה הכי יעילה. כרגע זה נראה שדווקא בקופות החולים זו הדרך הכי יעילה, בשל הליווי של ההורים. זה לא ירד מהפרק אבל זה נעשה במקומות שאנחנו יחד עם הרשות ובתי הספר, יש לכך יתרון. למיטב ידיעתי אין התנגדות למשרד החינוך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים