שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "אתם המרחב המוגן שלנו ומקור הגאווה שלנו"
הנשיא לחיילים
את הדברים אמר ריבלין כאשר נועד עם הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי בבור המטכ״לי שבבסיס הקריה בתל אביב וקיבל סקירה מקיפה על הנעשה בגזרות השונות
גנץ וכוכבי | צילום: מארק ניימן, לע"מ

נשיא המדינה ראובן ריבלין נועד היום (רביעי) עם הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי בבור המטכ״לי שבבסיס הקריה בתל אביב וקיבל סקירה מקיפה על הנעשה בגזרות השונות.

בסיום הסקירות הביטחוניות אמר הנשיא: "כבר למעלה משבוע שמדינת ישראל ואזרחיה נתונים במתקפת טילים פושעת של ארגון הטרור חמאס מעזה. במהלך הימים הללו צה"ל מפגין מסירות, נחישות, וחתירה למגע. החיילים והמפקדים טרוטי העיניים שאני רואה כאן, ובמקומות אחרים, מעידים על המחויבות הבלתי מתפשרת של צה"ל למילוי משימתו על הצד הטוב ביותר".

"יש על מי לסמוך, לכולנו. כל אזרחי ישראל, גאים בכם על העמידה האיתנה שלכם בהגנה על אזרחינו מפני מבקשי רעתנו". הנשיא הדגיש ואמר: "אתם שומרי חומות ישראל. עלינו לכלכל את צעדינו ולפעול בכל האמצעים שברשותנו כדי להבטיח את בטחון אזרחנו בטווח הארוך."

הנשיא ביקש להודות בשם העם בישראל לחיילי צה"ל ומפקדיו כולם ואמר: "אתם המרחב המוגן שלנו ומקור הגאווה שלנו."

בתוך כך, שר הביטחון בני גנץ נפגש היום עם נשיא המדינה ראובן ריבלין, ועידכן אותו אודות התפתחות המערכה ברצועת עזה. השניים שוחחו גם על הטיפול הנדרש באתגרים הפנימיים של החברה הישראלית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים