שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » באופוזוציה זועמים על ביטול הקמת וועדת חקירה
פרשת הריגול
"לא ייתכן שהמשטרה תבדוק את עצמה בבדיקה שטחית ובהולה בלי שאף אחד נחקר באזהרה, בלי למנוע שיבוש חקירה או תיאום גרסאות, ובלי להציג בפני הציבור תמונה מלאה"
בנימין נתניהו, יריב לוין, אריה דרעי, משה גפני, יעקב ליצמן | צילום: באדיבות המצלם

ראשי סיעות האופוזיציה פרסמו הודעה ובה הם דוחים את הבדיקה "השטחית והחפוזה" של המשטרה ודורשים להקים באופן בהול ומיידי ועדת חקירה ממלכתית לפרשת הריגול באמצעות תוכנת פגסוס.

"אנו דוחים על הסף את ניסיון ההשתקה של פרשת הריגול נגד אזרחי ישראל, מהפרשות החמורות בתולדות המדינה, ודורשים להקים מייד ועדת חקירה ממלכתית. אפילו התשובה המתחמקת של המשטרה מאשרת שאכן בוצעו פעולות ריגול נגד אזרחים" מנסר בהצהרה.

עוד נמסר מטעם ראשי סיעות האופוזיציה כי עד כה אזרחי ישראל טרם קיבלו תשובות לשאלות המרכזיות: נגד מי בוצע הריגול, מתי בוצע הריגול, באיזה היקף, מי נתן את ההוראה, ומי האנשים שהיו בסוד העניינים.

הם "האם השופטים שנתנו צו הוטעו כי לא נאמר להם שמדובר בכלי ריגול ושאיבת מידע אגרסיבי ובלתי חוקי נגד אזרחים?"

ראינו בעבר מה שווה בדיקה עצמית של המשטרה – בפרשת אום אל חיראן, בהכחשת תרגיל החקירה שנעשה לעד המדינה ניר חפץ ובסיכול המועמדות של המועמד למפכ״ל גל הירש, נכתב בהודעה .

לסיום כתבו ראשי האופוזיציה כי כל יום שעובר בלי ועדת חקירה ממלכתית מגדיל את הסיכויים לשיבוש חקירה, תיאום עדויות והעלמת ראיות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים