שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » באילת פועלים לפתוח את השמיים
"רמון"
אילת נערכת ליום שאחרי ומקדמת ביחד עם משרד התיירות את החזרת הטיסות בינלאומיות לשדה התעופה "רמון"
שדה התעופה רמון באילת | צילום: סיון פרג'

אילת נערכת ליום שאחרי ומקדמת ביחד עם משרד התיירות את החזרת הטיסות בינלאומיות לשדה התעופה "רמון". במסגרת זו, נפגש ראש עיריית אילת – אלי לנקרי עם מנכ"ל חברת אל על – אביגל סורק, כדי לקדם טיסות בינלאומיות כבר מחודש מרץ הקרוב, בשלב ראשון מצרפת ומרוסיה.

ראש העירייה ציין, כי הפוטנציאל יהיה גדול ברגע שיוסר איום הקורונה. "אני מאמין שהחברות הישראליות הן אלה שצריכות לתפוס נפח משמעותי בשדה התעופה "רמון"" אמר ראש העירייה והדגיש, כי גם שר התיירות רואה בהפעלת שדה "רמון" יעד חשוב ולכן הביע תמיכה מלאה בהחזרת הטיסות הבינלאומיות לאילת.

"התיירות הנכנסת לאילת היא בעלת ערך רב בתקופת החורף ואנו חשים זאת היטב כיום בהעדרה" כך כתב ראש העירייה לשר התיירות – יואל רזבוזוב לפני כחודש וביקש, כי יוגברו המאמצים על מנת שניתן יהיה להחזיר חלק מהחברות לפעול כבר בחורף זה, ככל וקבינט הקורונה הממשלתי יקבל החלטה לפתוח את השמים.

עוד ציין ראש העירייה, כי בימים אלו, בהן חברות התעופה הישראליות מצויות בקשיים, כדאי לעודד אותן להפעלת טיסות מרמון לחו"ל וכן טיסות פנימיות, תוך מתן הסובסידיה הנהוגה (ואפילו מוגדלת), ובכך לייצר להן יתרון יחסי בהעברת נוסעים בין רמון לנתב"ג ומשם ליעדים שונים בחו"ל. כזכור לפני עידן הקורונה, הפעיל משרד התיירות נוהל טיסות לאילת במסגרתו סבסד המשרד, טיסות תיירים לאילת בלבד, בעלות של 60 אירו לכל נוסע שנחת בעיר.

הסבסוד הוכיח את עצמו בעבר והגדיל את מספר הטיסות ואת מספר התיירים. לכן הדגיש ראש העירייה, כי יש הכרח להמשיך ואף להגדיל את הסובסידיה. בעקבות הפגישה כאמור עם ראש העירייה והתמיכה של משרד התיירות, נערכת כבר חברת אל על להפעיל בשלב ראשון טיסות מרוסיה וניס שבצרפת לאילת כבר בחודשים הקרובים. החברה הודיעה, כי היא נמצאת במגעים להפעלת טיסות ישירות לאילת מרוסיה ומניס שבצרפת, כדי לאפשר לתיירים להגיע לאילת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים