שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » בבאיאן יפעילו מסכים מההדלקה במירון
תקדים בחסידות
נציג חסידות באיאן יצחק ברים הגיע היום לוועדת החקירה החוקרת את האסון הנורא שהתרחש בל"ג בעומר. השופטת נאור ציינה לשבח את התנהלות החסידות בעניין "ונשמרתם"
מירון בל"ג בעומר | צילום: RnDmS, שאטרסטוק

נציג חסידות באיאן יצחק ברים הגיע היום לוועדת החקירה החוקרת את האסון הנורא שהתרחש בל"ג בעומר. ברים כנציג חסידות באיאן אשר הדלקת האדמו"ר מבאיאן פותחת את אירועי ההדלקות במירון הופיע בפני הוועדה כדי לדון בצרכי הקהילה ובנקיטת החלטות לגבי ההדלקה בשנה הקרובה.

לגבי מיקום ההדלקה, הדגיש ברים כי "מאז ומעולם אדמו"רי באיאן הדליקו את ההדלקה הראשונה במירון והמיקום, גג הציון, מקובל מהאר"י הקדוש. גם בימים חשוכים בארץ ישראל האדמו"רים שלחו להדלקה רבנים של החסידות שגרו בארץ".

עוד מיצחק ברים בוועדת החקירה של אסון מירון: "הציבור מחכה במהלך כל השנה להדלקה במירון, יש לו משמעות מאוד גדולה עבורנו. נהייה צמודים לכל ההחלטה של מהנדסי ויועצי בטיחות ודרישות האבטחה. אנחנו מציעים לייצר דרך נפרדת למתחם ההדלקה".

חבר הוועדה שלמה ינאי ביקש מנציג חסידות באיאן יצחק ברים לשאול את האדמו"ר מבאיאן "האם השנה יש לקיים את הריקודים כרגיל בעקבות האסון הכבד, שלח לוועדה את התשובה". השופטת נאור ציינה לשבח את התנהלות החסידות: "אני במיוחד מודה לכם על הגישה שלכם לנושא פיקוח נפש של ונשמרתם מאוד".

ברים הפתיע את החברים בוועדה וסיפר כי למרות ההתנגדות הידועה של הרבי למסכים בהדלקה ואירועים אחרים, "הוא אמר לי אתמול שהוא מאשר, זה עניין של פיקוח נפש".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים