שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "בבניין התקשורת פעלו לשיבוש כיפת ברזל"
ארדן ל-AP
שגריר ישראל ביקר במטה AP במטרה להשיב את היחסים עם הסוכנות למסלולם ועדכן שחמאס פעל בבניין כדי לפתח יכולות שישבשו את ההגנה של כיפת ברזל
תגיות:
כיפת ברזל | צילום: אגף דוברות והסברה, משרד הביטחון

במהלך ביקורו במטה סוכנות AP אמש (שני) נפגש השגריר ארדן עם נשיא הסוכנות גארי פרוייט (Gary Pruitt) ועם סגן הנשיא לחדשות חוץ איאן פיליפס (Ian Phillips). בשיחתם הדגיש ארדן את החשיבות שישראל מייחסת לחופש העיתונות ואת העובדה שישראל פועלת להבטיח את עבודתם של עיתונאים בכל מקום ובהתאם לכך פעלה כדי שאף עיתונאי או אזרח שאינו מעורב לא ייפגע כאשר הופצץ הבניין בו פעלה מפקדת חמאס ואשר בו היו משרדי סוכנות AP.

השגריר ארדן הסביר כי בבניין שהופצץ היו תשתיות טרור של חמאס: משרדי המודיעין הצבאי, מחלקת המחקר והפיתוח הטכנולוגי, ומערכות טכנולוגיות שאפשרו מתקפות טרור נגד אזרחי ישראל.

בתיאום עם צה״ל, ארדן עדכן לראשונה באופן רשמי את ראשי הסוכנות, שחמאס הפעיל בבניין יחידה שעסקה בפיתוח מערכת אלקטרונית לשיבוש פעילות כיפת ברזל ולכן היתה חשיבות גבוהה לתקוף את הבניין ולפגוע במערכות אלה על-מנת להגן על חיי אזרחי ישראל.

השגריר ארדן: ״AP היא סוכנות ידיעות מהחשובות בעולם וישראל אינה סבורה שעובדי הסוכנות היו מודעים לפעילות חמאס המתבצעת בבניין שכן היה מדובר ביחידה סודית של חמאס.״ עוד הדגיש ארדן ש״ישראל עשתה כל שביכולתה על מנת לוודא שאזרחים וכן עובדי הסוכנות לא ייפגעו במהלך המבצע הצבאי".

״חמאס הוא ארגון טרור רצחני שבז ורומס את חופש העיתונות כאשר הוא מפעיל את מכונת הטרור שלו מתוך אוכלוסייה אזרחית, כולל בתוך בניין המשמש כלי תקשורת בינלאומיים", הוסיף ארדן. השגריר ארדן אמר לראשי AP כי ״ישראל תסייע בהליכי ההקמה מחדש של משרדי AP ברצועת עזה ובהכנסת כל הציוד הנדרש לשם כך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים