שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בגידה לשמה"; "פשיסט ופושע מלחמה"
סוער בכנסת
עימות במליאת הכנסת בין סגן השר קיש לבין ח"כ כסיף בעקבות ראיון שהעניק האחרון לcnn. קיש: "פשוט בגידה לשמה" כסיף: "אתה פשיסט ופושע מלחמה"
עופר כסיף במליאת הכנסת | צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

עימות חריף התפתח במליאת הכנסת בין סגן השר יואב קיש לבין ח"כ עופר כסיף, בעקבות ראיון שהעניק אתמול הח"כ לcnn, בו קרא לנתניהו "פירומן פסיכופת" והאשים אותו בכך שהתחיל את הלחימה בכוונה על מנת להישאר בשלטון ולהיחלץ מהמשפט.

סגן השר יואב קיש עלה להשיב לשאילתה שהגיש ח"כ כסיף התייחס לראיון ואמר לח"כ כסיף: "בשיח הזוי מנותק מהמציאות פשוט גרמת להסתה פרועה, שיכולה להוביל גם לרצח בסופו של דבר. הדברים שלך על ראש הממשלה זה בושה לעם היהודי ולמדינת ישראל. אתה בושה לעצמך אתה פשוט ביזיון, עושה נזק במהלך מלחמה למדינת ישראל, תתבייש לך, פשוט בגידה לשמה".

ח"כ עופר כסיף הגיב ואמר: "אני וחבריי נמשיך להשמיע את קולנו בכל מקום גם בקהילה הבינלאומית כנגד פושעי המלחמה וכנגד מי שמחרחר את המלחמה. יש פה התרת דם שלי אישית ואני אומר פה עם חלילה שערה מראשי תיפול זה יהיה על ראשך".

"בדמוקרטיה יש אופוזיציה ולאופוזיציה יש את הזכות שלא לומר החובה לצאת נגד השלטון איפה שהיא חושבת שהשלטון טועה מטעה ופושע וזה מה שעשיתי. ראש הממשלה הבעיר את התבערה במכוון כדי להכשיל ממשלה חלופית ולהישאר בשלטון ולהימלט מדין צדק. זה מה שהוא עשה אני אמשיך לומר את זה ומי שמכנה את זה בגידה הוא פשיסט מובהק. אתה פשיסט ופושע מלחמה".

סגן השר קיש הגיב: "כשבאמצע מלחמה מתנהגים כך זו בגידה ואני אומר לך את זה בצורה הכי ברורה, אתה בוגד ולא צריך אותך פה."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים