שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בג"ץ מחרב את קדושת המשפחה היהודית
מנאצים את ה'
שופטי בג"ץ, שקיבלו את הרוח הנושבת מהממשלה החדשה והאנטי-יהודית, קיבלו את עמדתו המרומזת של שר הבריאות ניצן הורביץ, שנוגדת את חוקי הכנסת
בית המשפט העליון | צילום: דוברות הרשות השופטת

מנאצים את תורת ישראל: שופטי בית המשפט העליון פסקו היום בהחלטה מקוממת כי בתוך חצי שנה יתאפשרו פרצות נוספות בקדושת המשפחה היהודית. שופטי בג"ץ, שקיבלו את הרוח הנושבת מהממשלה החדשה והאנטי-יהודית, הוציאו את הערמונים מהאש וקיבלו את עמדתו המרומזת של שר הבריאות ניצן הורביץ, שנוגדת את חוקי הכנסת.

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי אמר בתגובה להחלטת בג"צ: "החלטת בג"צ הינה פגיעה חמורה ונוספת בזהותה היהודית של מדינת ישראל. רוב העם חפץ בשמירת מסורת ישראל, שמירת ערכי המשפחה היהודית. בג"צ בהחלטותיו חפץ למחוק את מסורת ישראל".

יו"ר אגודת ישראל ח"כ יעקב ליצמן מיהדות התורה הגיב לפסיקה המקוממת: "שופטי בג״צ מתגלים כסיעה נוספת בקואליציה הרפורמית של בנט-ליברמן-קריב-לפיד, תוך סיכון עתיד העם היהודי והרס צביון המדינה ומסורת ישראל".

גורמים ביהדות התורה אמרו ל'ערוץ 7' בתגובה להחלטת בג"ץ כי "העובדה שממשלת השינוי צריכה להסתמך על בג"ץ בחוקי תועבה, מלמדת כמה הממשלה הזאת רעועה ומסוכנת לעם ישראל. ומעידה שוב שהמדינה נשלטת על ידי רע"ם ובג"ץ".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "השבת, המשפחה והכשרות הם מסימניה המובהקים ביותר של היהדות. אורח החיים היהודי שמר על עם ישראל במשך דורות. כמה אור וטוב היהדות הביאה לעולם".

"הממשלה הזו, יחד עם בג"ץ סימנה לעצמה מטרה – כרסום ביהדותה של מדינת ישראל. שר הבריאות בממשלתו של בנט ביקש מבג"ץ להתערב בחקיקה של הכנסת אחרי שהבין שאין לה רוב בדמוקרטיה הישראלית ובג"ץ כצפוי נענה לבקשה בחפץ לב והפיל לבנה נוספת בחומת המשפחה היהודית. אלפי שנים שרדנו את מי שביקש לפגוע ביהדות, נשרוד גם את לפיד, ליברמן ובנט".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "בג"ץ ממשיך להציג מדיניות אקטיבית ואנטי יהודית. רק רפורמה במערכת המשפט שתהיה מורכבת משופטים המייצגים את העם ולא את האליטה, תחזיר את הפסיקה לשפיות והמסורת היהודית".

ח"כ שמחה רוטמן: "בפסיקת בג"ץנחשפנו לשתי בעיות בעיות עומק: השמאל בישראל (שלא עיכל שהוא השלטון) כאשר הוא לא מצליח לשנות את החוקכראות עיניו באמצעות חבריו בקואליציה ממפלגת רע"מ, מגלגל את ההחלטה לפתחו של ה"אח הגדול", בג"ץ, ומבקש ממנו לקבל את ההחלטה בשבילו. ולא משנה שעל הדרך נרמס עיקרון הפרדת הרשויות ומעמדה של הכנסת כרשות המחוקקת. לממשלה הזו אין רוב להעביר שום החלטה. היא תמיד מאוימת על ידי רע"מ ושות'".

תגובת התנועה למשילות ודמוקרטיה על פסיקת בג״ץ: "‏תפקידו של בג"ץ הוא להעניק סעד לנפגע ספציפי, במקרה ספציפי. אין זה תפקידו של בג"ץ להחליף את הרשות המחוקקת בתיקון חקיקה ראשית. ‏לא ראוי, לא דמוקרטי ולא הגיוני שבית המשפט, שאינו נבחר, מתנדב להפוך לזירת ההכרעות הערכיות במדינת ישראל במקום הכנסת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים