שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ב'דגל התורה' מסתערים על השטח בפריפריה
בחירות תשפ"א
יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני שיגר לפעילי המפלגה מכתב בו קרא להם להסתער על השטח • ב'אגודת ישראל' יתכנסו לראשונה זה תקופה בניסיון לגשר על הפערים
משה גפני | צילום: באדיבות המצלם

שעות ספורות לאחר השקת קמפיין הבחירות של ש"ס, מאותתים ב'דגל התורה' כי אין בכוונתם להישאר מאחור. במכתב ששיגר הבוקר יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני לפעילי המפלגה ברחבי הארץ הוא ביקש "להכין תכניות מיידיות לכל אזור ואזור כולל הפריפריה על מנת להגדיל את הכח החרדי".

עוד כתב גפני לפעילים, כי בשבועות הקרובים הוא יבקר "בכל עיר וישוב ונפעל יחד להגדלת הנציגות של דגל התורה בכנסת".

הבוקר דווח כי נציגי 'אגודת ישראל' צפויים להתכנס השבוע לדיון מורחב לראשונה זה תקופה ארוכה, וזאת בניסיון לגשר על הפערים בתנועה ולהגיע להבנות בנושאים שעלו לאחרונה לסדר היום ומאיימים על עתידה של הרשימה החרדית המאוחדת.

אמש כזכור, השיקה מפלגת ש"ס את קמפיין הבחירות של התנועה. קמפיין חיובי בתשובה לקורונה. "הקורונה הפכה את העולם ואת מדינת ישראל בשנה האחרונה. היא שיתקה את הכלכלה ופגעה בפרנסתם של רבים. בתקופה זו נאלצנו לחגוג את האירועים המשפחתיים ואת חגי ישראל בנפרד ממשפחותינו, בריחוק חברתי ושמירה על כללים קפדניים ביותר. בימים של סגר ותחלואה גבוהה, החליטו במפלגה לא לעסוק במסר פוליטי אלא מסר חיובי", הסבירו בש"ס.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים