שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » בדגם הזה סמסונג סוף סוף הקשיבה ללקוחותיה
סמסונג S20 FE
עם מערך צילום מתקדם, סוללה של מכשירי דגל, תמיכה ב-5G ומעבד "של אמריקאים", נראה כי סוף סוף הצליחה סמסונג להפתיע • ומה לגבי תג המחיר?
Samsung Galaxy S20 FE | צילום: Framesira, שאטרסטוק

ענקית הטכנולוגיה סמסונג השיקה לאחרונה את המכשיר החדש שלה, הגלקסי S20 FE ונראה כי לראשונה היא אכן הקשיבה ללקוחותיה. בצעד חסר תקדים השיקה סמסונג מכשיר עם תג מחיר נמוך יחסית, אך עם כל הפונקציות והיתרונות שמכשירי הדגל האחרונים שלה מתהדרות בהן, פלוס… כמה הפתעות בנוסח אמריקאי.

המכשיר, שמוצע לצרכן "רק" ב-2,350 ש"ח ומעלה, כולל מסך אינפינטי O בגודל 6.5 אינץ, עם תמיכה ב-120 הרץ, שהופכת את חווית השימוש לחלקה יותר.

יכולות הצילום שלה אמנם לא זהות לאלו של סדרת האולטרה, אך מספקת תמורה מעולה למחיר – עם שלוש מצלמות בגב המכשיר (זום-8MP, ראשית-12MP, רחבה-12MP) ומצלמה קידמית באיכות של 32 מגה פיקסל.

לגלקסי S20 FE סוללה עוצמתית בעלת קיבולת של 4,500 מלאמפר שנטענת במהירות מדהימה, עד כדי הטענה של קרוב ל-50% אחוז ב-30 דקות בלבד, בשימוש במטען המקורי. זיכרון המעבד שלה (RAM) הוא 8 ג"ב והאחסון הפנימי של המכשיר הוא בעל קיבולת של 128 ג"ב. בדומה לשאר הטלפונים החכמים בעידן הנוכחי, גם הגלקסי S20 FE עמיד במים ואבק ומתהדר בתקן IP68. חיישן טביעת אצבע אגב, נמצא מתחת למסך.

עד כאן הכל נשמע כמו עוד מכשיר סטנדרטי יחסית של סמסונג, אלא שזה לא הכל. לראשונה משווקת סמסונג בישראל מכשירים בגרסה האירופאית, עם מעבד סנאפדראגון 865+ של קוואלקום המציג ביצועים משופרים מהמעבד ה-7 ננומטר של סמסונג. אם לדייק, המכשיר הזה הוא היחיד שמגיע עם המעבד הזה ויתכן שבמבחן השוואתי הוא יהיה מהיר יותר מהנוט 20 אולטרה שעולה 1,100 שח יותר.

בנוסף, הגלקסי S20 FE הינו המכשיר הראשון והיחידי של סמסונג שמשווק רשמית בישראל עם תמיכה בתדר 5G.

הצעד של סמסונג לשינויים מרחיקי לכת שכאלה בגרסאות הדגל האירופאיות, נותנות תקווה למכשירים עתידיים שישווקו בארץ ויעמדו בסטנדרטים של חבריהם האמריקאיים.

מה שבטוח זה שללא ספק מדובר, נכון להיום, במכשיר המשתלם ביותר של סמסונג.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים