שיתוף
תגובות
דעות » בואו להבין קודם מה בין עיצוב ומשקל סגולי
יש לכם בריכה בבית?
הפעם החלטנו לקראת בוא החופש הגדול להאיר נקודה שאולי פוגשת לא מעט משפחות: בריכה ביתית במרפסת • מה שאולי לא חשבתם שחובה לבדוק לפני שקונים בריכה וממלאים אותה
בריכה ביתית | צילום: Sergio Sergo, שאטרסטוק

בגיל 5-6 שטתי לראשונה בסירת עץ אמתית עם המשפחה שלי. סירת עץ עם משוטים. מעבר לחשש הטבעי, אני זוכרת עד כמה השתוממתי. הרי המים כל כך חמקמקים וגמישים והסירה כל כך כבדה, איך בעצם היא לא שוקעת ?

אחותי מילאה כוס בחטיף בייגאלעך וכוס נוספת במים ונתנה לי להרגיש כמה המים כבדים. כך הסבירה לי שהמשקל הסגולי (משקל ביחס לגודל) של הסירה עם כולנו עליה, נמוך בהרבה ממשקל המים בנפח זהה . כמובן שעל אף ההסבר המפורט, נרגעתי רק כשהגענו כולנו לחוף מבטחים.

ומה לעיצוב ולמשקל סגולי?

עונת הקיץ החמה מזמינה אותנו להשתכשך במים, בים ובבריכה. אם אין כל יום בריכה, מביאים את הבריכה הביתה. מעבר לזהירות שיש לנקוט עם ילדים קטנים (בדקו הנחיות באתר "בטרם")  יש לבחון בכלל את האפשרות להציב בריכה במרפסת הבית, זאת מפני שמשקלם הסגולי של המים הוא גבוה ביותר .

הידעת?

עומס המשקל המותר במרפסת נע בין 150 ל- 350 ק"ג לכל מטר מרובע. ומשקל בריכה שגובה המים בה 40 ס"מ מגיע ל- 400 ק"ג לכל מ"ר.

לכן חשוב ואף חובה להתייעץ עם קונסטרוקטור על מיקום הבריכה וגובה המים שמותר למלא.

קיץ נעים ובטוח

הכותבת מתמחה בעיצוב פנים, מו”ל המחברת המקצועית “ לבנות נכון", המרכזת במקום אחד ניהול משימות נכון, לוח הזמנים, חישוב תקציב בקלות עם טבלאות, סטטוס זמנים ושלבים, אנשי קשר מומלצים, לוח השראה ומוטיבציה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים