שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בוא עכשיו נסכים על המראיין ונלך לעימות"
נתניהו ללפיד
גורמים ביש עתיד: "לפיד מוכן לעימות. הוא אמר את זה בעבר. רק בשביל לשאול איך הוא לקח לעצמו הטבות מס במיליון שקלים בזמן שכל המשק סובל ממשבר הקורונה"
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו | צילום: עומר מירון

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא היום (שלישי) ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד להיפגש לעימות לעיני המצלמות, שבוע בדיוק לפני הבחירות. בכנס ערוץ 20 קרא נתניהו ללפיד: "בוא נסכים עכשיו על המראיין ונלך לעימות".

"בוא עכשיו נסכים על המראיין ונלך לעימות", אמר נתניהו בוועידת הבחירות של ערוץ 20, "לי, אגב, יש מראיין ומנחה לזה", אמר נתניהו, כשהוא התכוון למעשה למי שראיין אותו בוועידה, אראל סג"ל. בדבריו נתניהו לא הציב את התנאי שהציב בשבוע שעבר, לפיו רק אם לפיד יכריז שהוא רץ לראשות הממשלה – הוא יתייצב לעימות מולו.

"אם לפיד ירצה לעשות עימות טלוויזיוני ויודה שהוא מתמודד על ראשות הממשלה – אני חושב שהדבר הזה בהחלט יהווה שיקול חיובי בהחלטה שלי אם לעשות את העימות הזה", אמר נתניהו בשבוע שעבר, במהלך מסיבת עיתונאים שערך עם ראשי ממשלות צ'כיה והונגריה.

הוא הוסיף: "לפיד מסתתר והוא מנסה להכחיש את מועמדותו. בסוף יהיו לו 25 מנדטים כי הוא ישתה את המנדטים של גדעון שמתרסק". נתניהו אף סיפר כי שוחח עם יורש העצר מוחמד בן זאיד ולדבריו נאמר לו: "אני מאמין בדרך בה אתה, ראש הממשלה, מוביל את כלכלת ישראל".

גורמים ביש עתיד שצוטטו ב'מעריב' ו'ערוץ 20' אמר בתגובה להזמנה של רה"מ: "העובדה שנתניהו הציע עימות בהנחיית ארא״ל סגל מוכיחה כמה הוא לא רציני בעניין". עוד הוסיפו ב'יש עתיד': "לפיד מוכן לעימות. הוא אמר את זה בעבר. רק בשביל לשאול איך הוא (נתניהו) לקח לעצמו הטבות מס במיליון שקלים בזמן שכל המשק סובל ממשבר הקורונה שווה העימות הזה".

יו"ר הקואליציה וסיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר צייץ בדף הטוויטר שלו קריאה ללפיד לבוא לעימות מול רה"מ: "לפיד, אל תפחד. עימות מול רה״מ בסה״כ ימחיש את ההבדל בין מנהיג הימין למנהיג השמאל. טוב שהציבור יידע שהשמאל מתיימר להכתיר אותך כרה״מ בלי נסיון ועם רקורד גרוע בתפקידים הציבוריים בהם כיהנת, בזמן שהימין מבקש מהציבור לאפשר לנתניהו להמשיך בתפקידו עם נסיון מוכח והישגים היסטוריים".

יו"ר יש עתיד היה זה שקרא ראשון לנתניהו להתייצב מולו לעימות – במהלך ריאיון ל'חדשות 12' בתחילת השבוע שעבר. לפיד ציין כי הדבר ראש הראשון שישאל את הממשלה אם אכן ייערך עימות ביניהם הוא כיצד ביקש הטבות מס בשעה שהמשק קרס אחרי הסגר.

במסיבת עיתונאים בה הצהיר רשמית כי הוא רץ לראשות הממשלה אמר יאיר לפיד: "כבר שבועות ארוכים בנימין נתניהו מנסה להפוך את הבחירות האלה לקרב אישי מכוער ביני לבינו. אני לא אתן לו. הבחירות האלה עוסקות בשאלה הרבה יותר גדולה. איזו ממשלה תהיה פה? אצל מי היא עובדת? לאן היא תוליך את מדינת ישראל?".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים