שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בוגי יעלון פיטר מועמד מספר שעות לאחר המינוי
חשוד בפלילים
מספר שעות לאחר שיו"ר תל"ם בוגי יעלון השיק את מפלגתו המחודשת והודיע על צירוף מועמד ערבי לרשימה, הוא נאלץ לפטר אותו עקב פרסומים לפיהם המועמד חשוד בפלילים
בוגי יעלון ואיימן אבוריא

יו"ר תל"ם בוגי יעלון הודיע הערב (ראשון) על פיטוריו של המועמד הערבי ברשימתו לכנסת, עו"ד איימן אבוריא מהעיר סכנין. זאת, עקב הפרסומים שעלו הערב לפיהם, עו"ד אבוריא חשוד בפלילים בפרשת קרקעות ונעצר בגינה לפני כשנתיים. לפי דיווח בחדשות 12, התיק נגדו פתוח ונבדקת אפשרות להגיש כתב אישום נגדו ונגד עוד כמה מעורבים בהונאה.

רק שעות ספורות קודם לכן, בוגי יעלון השיק את רשימת המועמדים במפלגתו ויצא פורמלית לקמפיין בחירות. היום בשעות הצהריים בירך יעלון את עו"ד אבוריא על הצטרפותו למפלגה. "מפלגת תל"ם, מברכת את איימן אבוריא על הצטרפותו לנבחרת ולרשימת תל״ם בבחירות לכנסת ה-24", נכתב בהודעה מטעם יו"ר המפלגה. "עו"ד איימן אבוריא, אזרח ישראלי, ערבי-מוסלמי, שאינו נרתע להשמיע את קולם של ערביי ישראל, שמכירים בזכות העם היהודי לבית לאומי, ושואפים להשתלב במדינה תוך מאבק על הזכות המוקנית לשוויון. נציג הדור הצעיר, היזמי ופורץ הדרך של אזרחי ישראל הערבים. בשם השילוב וההליכה ביחד לעיצוב פניה של ישראל – ברוך הבא לתל"ם. ברוך הבא איימן".

אך כאמור, לאור פרסום החשדות נגדו בתקשורת, יו"ר תל"ם יעלון הודיע כי הוא "החליט על ביטול מועמדותו של עו"ד איימן אבוריא ברשימת תל"ם לבחירות לכנסת ה 24". יעלון נימק את החלטתו בכך כי "ערכי תל"ם ובראשם הדוגמא האישית, מחייבים אותנו בראש ובראשונה. נאה דורש נאה מקיים".

טרם שיגור ההודעה על פיטוריו, ח"כ יעלון שוחח עם אבוריא והודיע לו כי הוא מסיר אותו מהרשימה שלו לכנסת.

עו"ד איימן אבוריא הגיב להאשמות נגדו: "חברים יקרים. רק במחוזותינו ניתן לשמוע שאתה מועמד לשימוע בטרם הגשת כתב אישום, במהדורות המרכזיות. חשוב לדעת שאין כתב אישום; יתרה מזאת, אין טיוטה של כתב אישום בכפוף לשימוע; אין שום הודעה על אישום כלשהו ודבר החשד נודע לי רק הערב".

אבוריא הוסיף כי אם הוא היה מודע לכך שקיים כתב חשדות נגדו – לא היה מתמודד לבית הנבחרים. בנוסף לכך הוא טען כי גורמים אינטרסנטים עומדים מאחורי פרסום הדברים. "עיתוי החשיפה ככל הנראה מלמד שיש מי שמבוהל מכניסתי לחיים הפוליטיים"

העו"ד הודה לתומכיו. "כמות האהבה והתמיכה שקיבלתי ביממה האחרונה, מחממת את הלב ואף יותר. אתמודד עם החשדות נגדי כמו שידעתי להתמודד עם כל מכשול אחר שניסו להציב בפניי".

לסיום הבטיח אבוריא כי הוא עוד ישוב והוסיף כי הוא "מקבל בהבנה את החלטתו של יו"ר תל"ם ומאחל לו בהצלחה"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים