שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » בויז'ניץ יחסכו עשרות אלפי שקלים למחותנים
תקדימי
ע"פ הסכם שנחתם, משפחות החסידות יערכו חתונות בעלות של עד 9000 ₪ לצד. מובילי התוכנית: "בשורה גדולה, משמעותית ופורצת דרך"
בית המדרש ויז'ניץ | צילום: באדיבות המצלם

בחסידות ויז'ניץ ניצלו את תקופת הקורונה, במהלכה הייתה הפוגה מהאירועים הרגילים, על מנת לגבש הסדר שיאפשר למחותנים לחסוך עשרות אלפי שקלים סביב אירוע החתונה בדגש על המשך צמצום כמות המוזמנים ולא על חשבון איכות והחוקיות.

ארגון "להחזיקם ולהחיותם" חתם על הסכם עם אולמי כליל מלכות, במסגרתו יערכו משפחות החסידות המשיאות את צאצאיהן את אירוע החתונה באולם, בעלות מקסימלית של עד 9,000 ₪ בלבד לכל צד.

מובילי התוכנית אמרו ל'בחזית' כי "אחת התוצאות המשמחות של החזרה המבורכת לשגרה לאחר שנת הקורונה היא חזרתם של אירועי השמחה – בדגש על חתונות – למתכונתם הרגילה, באולמות מוכרים ובקונספט הרגיל, תוך ציות להוראות השונות הנגזרות ממתווה הקו הירוק".

לדבריהם, "מה שמיוחד בהסדר המדובר זה שהדיל כולל את כל מרכיבי החתונה עד הפרטים הקטנים ביותר: האולם עצמו, הסעודה, הברים, כסא כלה ואפילו טיפ לנותני שירות. מדובר במחיר נמוך באופן דרסטי ביחס למחירים המצויים בשוק, בפרט לאור העובדה כי האולם יעמיד לרשות בעלי האירוע מנות ועיצוב ברמה מקובלת ואף למעלה מכך".

האירועים הראשונים תחת ההסכם צפויים להיערך מיד עם פתיחת עונת חתונות הקיץ ולהפוך בעז"ה לסטנדרט מקובל בשנים הקרובות.

"זו בשורה גדולה, משמעותית ופורצת דרך. אנחנו שמחים והן על החזרה לשגרה והן על הזכות להיות חלק ממהלך שנועד להפחית מההורים המחתנים את הנטל הכלכלי הגדול סביב האירוע", נמסר מטעם אולם כליל מלכות. "זו גם ההזדמנות להודות לעסקני החסידות על פועלם ומסירותם שאפשרה להסכם התקדימי להבשיל ולהיחתם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים