שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בורג, ורהפטיג והמר מתהפכים בקבר"
נאום הצבועים
ח"כ יעקב אשר בנאום לילי במליאת הכנסת: "יוסף בורג, זרח ורהפטיג וזבולון המר מתהפכים בקבר ממה שאתם עושים כאן"
תגיות:
יעקב אשר | צילום: דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן

אמש בשעה 1 לאחר חצות עלה ח"כ יעקב אשר לנאום במליאת הכנסת במסגרת פיליבסטר שקיימה האופוזיציה ותקף בחריפות את שרי הממשלה ובראשם שרי ימינה ותקווה חדשה. "יש לי חידון טריוויה 'היזהרו מן הצבועים'. נתחיל עם ניצן הורוביץ שר הבריאות שעמד כאן לפני רגע והסביר למה צריך לאשר את חוק הקורונה. רק לפני כמה חודשים הוא תקף את החוק הזה בחריפות אצלי בוועדת החוקה וכינה אותו 'חוק פאשיסטי', את היום בו אושר החוק הגדיר הורוביץ כ'יום שחור לדמוקרטיה'. זה היזהרו מן הצבועים מס' 1".

אשר המשיך: "יש את היזהרו מן הצבועים 2, ראשי הממשלה שיושבים כעת ממש ובוחנים איך להסדיר את חוק איחוד המשפחות. מדובר באותם אנשים שכמעט הבעירו את הבית הזה על חוק המואזין, על חוק ההסדרה וחוק עונש מוות למחבלים, הם אלה שיושבים ותופרים את חוק איחוד המשפחות. זו צביעות".

אשר פנה לחברי יש עתיד במליאה: "את החוק הנורווגי הגדירו פה כחוק המושחת ביותר בעולם, איתן גינזבורג שהיה יו"ר הועדה שדנה בחוק הממשלה הפריטטית, שתיתם לו את הדם בקשית, ביזיתם אותו. ועכשיו כאילו לא היה כלום. זה היזהרו מן הצבועים 3".

"והכי גרוע", מנה ח"כ אשר את היזהרו מן הצבועים 4, "אנחנו יושבים בכנסת ישראל וקמה חברת כנסת מהקואליציה ואומרת 'אנחנו אוהבים להתבולל' והיא מקבלת ברכה מכבוד "הרב הראשי" גלעד קריב, הוא עוד ימנה את חברת הכנסת מרענאה לרבה, הוא בטח יתן לה כיפה.

"אני אומר לחברי מהדתי לאומי או כל שם אחר שקוראים לזה, יוסף בורג, זרח ורהפטיג וזבולון המר, מתהפכים בקברם ממה שאתם עושים כאן. תתביישו לכם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים