שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » בחורים הותקפו בסילוואן – חשוד נעצר
פרסום ראשון
שני בחורי ישיבה שהלכו השבוע בשכונת סילוואן הותקפו באלימות בידי פורעים ערבים. בעל קיוסק הפריד ביניהם והשניים נמלטו לנקודת המשטרה. חשוד נעצר ומעצרו הוארך
תגיות:
מתפרע ערבי בסילוואן, ארכיון | צילום: dominika zara, שאטרסטוק

פרסום ראשון: שני בחורי ישיבה שהלכו השבוע ביום שני בערב בשכונת סילוואן בירושלים, בדרכם חזרה מ'השילוח' לכיוון הכותל המערבי , הותקפו באלימות בידי קבוצת פורעים ערבים שהיכו אותם, שברו את המשקפיים לאחד הם וקרעו מהם את הכובע וחליפה.

לאירוע היה עד בעל קיוסק סמוך, שבתחילה צעק לעבר בחורי הישיבה, אך בהמשך, לאחר שהמתקפה הסלימה ריסן את הפורעים הערבים ואפשר לבחורים ללכת לדרכם. במהלך המתקפה האלימה איימו הפורעים הערבים על הבחורים במקרה ויזמינו משטרה.

הבחורים נמלטו מהמקום וניגשו לנקודת המשטרה הקרובה וסיפרו להם את פרטי האירוע. השוטרים פעלו במהירות, אספו את תיעוד האירוע ממצלמות האבטחה המוצבות ברחבי העיר דוד, ליוו את הבחורים להגשת תלונה רשמית ופתיחת תיק. ל'בחזית' נודע כי בתוך זמן קצר עצרו במשטרה את אחד החשודים בתקרית האלימה.

במשטרה אישרו את פרטי האירוע ומסרו במענה לפניית 'בחזית' כי "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא, ובהתאם עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה במהלכה נעצרו חשוד במעשה ומעצרו הוארך בבימ״ש. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ולבצע את כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים