שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בחור בן 19 נפצע אנוש בתאונה באשדוד
העתירו בתפילה
משפחתו של הבחור שנפגע בתאונה במצב קשה, מבקשת מהציבור להתפלל לרפואתו השלמה של הבחור יצחק שלמה זלמן בן חנה רחל
זירת התאונה באשדוד | צילום: דוברות איחוד הצלה

אמש (רביעי), בשעות הערב המאוחרות, כונני ההצלה הוזעקו למקרה קשה של רוכב קורקינט חשמלי בן 19 שנפגע מרכב, בשדרות בני ברית באשדוד. חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום, העניקו טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותו לבי"ח אסותא באשדוד, במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית, מורדם ומונשם.

משפחתו של הבחור שנפגע בתאונה ומצבו ממשיך להיות קשה, מבקשת מהציבור להתפלל לרפואתו השלמה של בנם הבחור יצחק שלמה זלמן בן חנה רחל.

פאראמדיק על אופנוע מד"א יהודה שושנה, סיפר: "במרכז הכביש ראינו קורקינט מעוך ובסמוך שכב צעיר כבן 19 מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה. נהג הרכב גבר כבן 30 לא נזקק לטיפול".

חובשי הצלה אליעזר שטייסל וברוך הרשקוביץ סיפרו: "כשהגענו לזירת תאונת הדרכים, הכווינו אותי לרוכב קורקינט חשמלי, גבר כבן 19 מעורפל הכרה הסובל מחבלה רב מערכתית, לאחר שנפגע מרכב. יחד עם חובשים נוספים, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה לחדר הטראומה בבית החולים אסותא בעיר".

דור פרידמן חובש איחוד הצלה מסר: "במהלך רכיבה על האופנולנס נתקלתי בתאונת דרכים, בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני לרוכב קורקינט חשמלי כבן 19 לאחר שנפגע בתאונה עם מעורבות רכב פרטי, הוא פונה בניידת טיפול נמרץ עם פגיעה רב מערכתית כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה ולא יציב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים