שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בחור ישיבה חרדי הותקף קשות, התיק נסגר
בושה
"הפורעים השליכו חפצים כבדים, אופניים, בלוני גז, ברזלים – אותם זרקו לכל כיוון, והתיזו גז לעבר י' וחבריו", תואר בערר. י' ספג מכות קשות מהפורעים, והתמוטט
תקיפה בעיר העתיקה, אילוסטרציה | צילום: צילום מסך

תלמיד ישיבה חרדי הלומד בישיבה בעיר העתיקה בירושלים הותקף ע"י עשרות פורעים בני מיעוטים. הפורעים השליכו חפצים כבדים והיכו את י' קשות, וכשפונה לבית החולים הוא איבד את הכרתו. בעת שהגיש תלונה במשטרה נמסר לו כי ישנם עצורים בחשד לתקיפה, אולם למרבה הפתעתו גילה לאחרונה כי התיק נסגר.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את י' הגיש ערר על סגירת התיק. בערר תואר כי התקיפה אירעה לפני פחות מחצי שנה, בעת שי' למד באוהל מסודר שהוקם עקב מגבלות הקורונה. באמצע הלימוד נשמעו צעקות, וי' הבחין כי תלמידים רבים בורחים לכיוון בתי המשפחות הנמצאים מאחור, ובקבוצה של כ20 בני מיעוטים הרודפים אחריהם.

"הפורעים השליכו חפצים כבדים, אופניים, בלוני גז, ברזלים – אותם זרקו לכל כיוון, והתיזו גז לעבר י' וחבריו", תואר בערר. י' ספג מכות קשות מהפורעים, והתמוטט על הרצפה כשהוא מעורפל הכרה וחסר אונים.

למרות זאת המשיכו הפורעים להכות את י' באכזריות בגבו באמצעות 'סטנדר', והיכו בראשו באמצעות חפצים שונים אשר גרמו לו לדימומים. משקפיו של י' נשברו וכן מכשיר הפלאפון שלו, ובגדיו נקרעו והושחטו כליל.

י' פונה לבית החולים הדסה הר הצופים, שם התעלף. לאחר יומיים הגיש י' תלונה במשטרה, ונאמר לו כי ישנם עצורים מהאירוע. עם זאת, במערכת נפגעי העבירה לא עודכנו המעצרים.

כאמור, לאחרונה הופתע י' לגלות כי תיק החקירה בגין התקיפה נסגר מחוסר ראיות. עו"ד חיים בלייכר המייצג את י' מטעם ארגון חוננו הגיש ערר, בו כתב "לא יתכן כי אירוע חמור שכזה ייסגר ללא לכידת המבצעים והעמדתם לדין. בידי המשטרה פרטים ושמות של חשודים אשר השתתפו בלינץ'".

עו"ד בלייכר ביקש לפתוח את התיק מחדש ולהעמיד לדין את התוקפים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים