שיתוף
תגובות
מוזיקה » חדשות המוזיקה » 'בחזית' חוגגת 70,000 מנויים בערוץ היוטיוב
חוויה שטרם הכרתם
ערוץ היוטיוב הגדול ביותר במגזר החרדי והדתי מתחדש בשורה של פלייליסטים מסביב למעגל השנה • בקרוב: פלייליסטים לפי ז'אנר • וגם: האמנים שיקבלו עיטור מיוחד
תגיות:
בחזית ביוטיוב

מגיע לנו מזל טוב! ערוץ היוטיוב 'בחזית', שהוא הגדול ביותר במגזר החרדי והדתי, חוגג 70,000 מנויים רשומים, לצד עשרות מיליוני צפיות לשלל הסרטונים שפורסמו בערוץ עד כה.

עם הגידול בהיקף המנויים, כמו גם ארכיון התוכן המוזיקלי העצום, מתחדש הערוץ בשורה של פלייליסטים נבחרים לכל אחד מהחגים במעגל השנה, המספקים חווית משתמש שגולשי יוטיוב החרדים טרם הכירו עד כה.

הפלייליסטים מופיעים החל מאמש בעמוד הבית של ערוץ היוטיוב הפופולרי ומאפשרים לראשונה לצופה החרדי להאזין ולצפות במאות שירים וקליפים בלעדיים לערוץ 'בחזית', תוך התאמה מלאה לרוח התקופה. הפלייליסטים יעודכנו כמובן בכל עת, עם פרסום השירים והקליפים החדשים.

אל שלל הפלייליסטים החדשים של 'בחזית' במעגל השנה, יצטרפו בקרוב פלייליסטים נוספים שיספקו עבורכם רשימות השמעה לפי סגנון מוזיקלי.

לשיא המנויים החדש קדם שיא נוסף, כאשר לראשונה במגזר צבר קליפ חדש מספר עצום ביותר של למעלה מ-350 אלף צפיות בתוך שבוע בלבד. אכן ניחשתם נכון, מדובר בקליפ החגיגי והססגוני שצולם בסוכת ראש העיר ירושלים משה ליאון ופורסם בערוץ היוטיוב 'בחזית' לקראת חג הסוכות תשפ"ב.

ומה ההפתעות שבדרך? על תכני אולפן הוידיאו החדש של 'בחזית' אמנם אי אפשר לגלות לכם בינתיים… אך מה שכן ניתן לספר, זה ששורה של אמנים פופולריים בערוץ יקבלו בקרוב הודעה על פלייליסט ייחודי שיעטר את שמם בערוץ הנבחר.

צפייה מהנה!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים