שיתוף
תגובות
חדשות » בחמאס מזהירים, ובצה"ל לא ממליצים
סינוואר יחוסל?
דובר הזרוע הצבאית מאיים על ישראל: "מי שיחליט לחסל את סינוואר יכתוב פרק קטסטרופלי בהיסטוריה של הישות הציונית"
יחיא סנוואר | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

הרמיזות הישראליות על כך שמנהיג חמאס ברצועת עזה לא חסין מובילות להצהרה ראשונה של דובר הזרוע הצבאית של חמאס מאז ההסלמה – ולאיום מפורש. "אנחנו מזהירים את האויב ואת הנהגתו כי פגיעה ביחיא סינוואר או מי ממנהיגי ההתנגדות תוביל לרעידת אדמה", אמר הדובר, אבו עוביידה.

לדבריו, "אירועי שומר החומות יהיו בגדר אירוע רגיל בהשוואה למה שיראה האויב. מי שיקבל החלטה לחסל את סינוואר יכתוב פרק קטסטרופלי בהיסטוריה של הישות הציונית וישלם עליה מחיר יקר בדם והרס". יצוין כי הצהרתו האחרונה של אבו עוביידה לא הייתה כעת אלא בספטמבר, לאחר בריחת המחבלים מכלא גלבוע.

אולם למרות הקריאות, גורמים בכירים בצה"ל ממליצים לפי שעה לדרג המדיני לא לחסל את סינוואר, וזאת למרות שבמערכת הביטחון קיימות תוכניות מגירה הן לחיסול סינוואר והן לחיסולו של מוחמד דף, שהינו דמות חשובה לא פחות מסינוואר.

"חמאס בהיסטריה", אמר על כך בכיר ביטחוני. "התגובה שלו בשעות האחרונות רק מזכירה לכולנו מי התחנן להפסקת האש בשומר החומות ומורתע מאז. הסתה פחדנית היא לא יותר מאשר לקיחת טרמפ על הפיגוע באלעד".

כזכור, בשבת שעברה קרא סינוואר לפלסטינים לבצע פיגועים באמצעות גרזן: "אנשינו בנגב, במשולש, בגליל, בחיפה, ביפו, בעכו, ביפו ובלוד – שכל אחד יכין את הרובה שלו. ומי שאין לו רובה – שיכין סכין או גרזן. אם הם רוצים מלחמת דת, הם שברו את הקווים האדומים". חמישה ימים אחר כך, רצחו אל-ריפאעי ואבו שקיר שלושה ישראלים תוך שימוש בגרזנים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. איןצלו זכות קיום ולא צריך לדאוג הוא שכח עם איזה עם אלקים מי הוא שנפחד ממנו בור ועם הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים