שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » ישראלים יוכלו להנפיק ויזת כניסה לבחריין
הסכמי אברהם
ביום חמישי הקרוב בהזמנת שר החוץ של בחריין, יגיע שר החוץ, יאיר לפיד לביקור רשמי ראשון של שר ישראלי בבחריין. השרים יחנכו את שגרירות ישראל במנאמה
דגלי ישראל ובחריין | צילום: Leo Altman, שאטרסטוק

בהזמנת שר החוץ של בחריין, יגיע שר החוץ, יאיר לפיד ביום חמישי הקרוב לביקור רשמי ראשון של שר ישראלי בבחריין. שרי החוץ של ישראל ובחריין יחנכו את שגרירות ישראל במנאמה ויחתמו על שורה של הסכמים בילטראליים. אל הביקור יצטרפו מנכ״ל משרד החוץ, אלון אושפיז וסמנכ״ל מזרח תיכון במשרד החוץ, עודד יוסף.

בתוך כך, קו התעופה בין ישראל לבחריין יחנך מחר (חמישי) בשעה 12:00 בצהריים על ידי סגן שר החוץ עידן רול, שאמר: "בחריין היא יעד עסקי חשוב עבור מדינת ישראל ופתיחת קו התעופה בין המדינות הוא צעד אסטרטגי חשוב שיתרום רבות גם לכלכלה הישראלית וגם לתיירות הנכנסת והיוצאת, כי מדובר ביעד שיאפשר טיסות זולות ונוחות יותר למזרח".

"מדובר בעוד צעד חשוב של הידוק היחסים עם מדינות המפרץ במסגרת הסכמי אברהם שיביא לשיתופי פעולה נוספים בתחומים רבים".

הקו יפעל פעמיים בשבוע ויתופעל על ידי חברת התעופה הלאומית של בחריין "גולף אייר". במסגרת התחממות היחסים בין המדינות בהמשך להסכמי אברהם, ממשלת בחריין תאפשר לישראלים להנפיק ויזת כניסה למדינה בצורה דיגיטלית והויזה תתקבל בתוך 24 שעות. עלות הנפקת הויזה תעמוד על 80 שקלים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים