שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » טונגה מדווחת על מקרה ראשון של קורונה
גל ראשון
הרשויות בטונגה מסרו כי התוצאה החיובית התקבלה בעת בדיקת קורונה שגרתית שנערכה לו במסגרת הבידוד בו הוא שהה לאחר הטיסה
תגיות: ,
טונגה | צילום: shutterstock

שנתיים וחצי לאחר שמגיפת הקורונה התפרצה בסין, ולאחר כמעט 4 גלים של תחלואה בישראל – מדינת האיים 'טונגה' מדווחת כי התגלה במדינה המקרה הראשון של אדם שאומת לנגיף הקורונה. משרד הבריאות המקומי מדווח כי האדם שהתגלה כחיובי לקורונה חוסן ב-2 החיסונים הנדרשים.

האזרח תושב טונגה היה בדרכו חזרה מניו זילנד כשאיתו במטוס שהו 215 אנשים. הרשויות בטונגה מסרו כי התוצאה החיובית התקבלה בעת בדיקת קורונה שגרתית שנערכה לו במסגרת הבידוד בו הוא שהה לאחר הטיסה כפי שמחייבת המדינה. לעומת זאת משרד הבריאות של ניו זילנד התייחס למקרה ואמר כי האדם נבדק לפני עלייתו למטוס וקיבל תוצאה שלילית.

מנכ"ל משרד הבריאות של טונגה סיאלה אקאו'ולה, אמר לתקשורת כי האזרח שהתגלה כחיובי קיבל מנה שנייה של החיסון באמצע אוקטובר, וכי הרשויות מעריכות שהאדם לא יחלה במחלה קשה עקב כך שחוסן במנה השניה.

ראש הממשלה טויאונטואה אמר כי הומלץ לו שלא לעשות סגר מיידי "מכיוון שלווירוס ייקח יותר משלושה ימים להתפתח אצל מי שנדבק ממנו לפני שהוא הופך מדבק". אנחנו צריכים לנצל את הזמן הזה כדי להתכונן למקרה שיותר אנשים יחשפו וידבקו לנגיף".

במדינת האיים טונגה, הממוקמת מצפון-מזרח לניו זילנד חיים למעלה מ-100,000 תושבים, כאשר מעט שליש מהתושבים מחוסנים ב-2 המנות. טונגה היא אחת מהמדינות הבודדות שנגיף הקורונה עדיין לא הפציע שם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים