שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "ביבי חבר לטיבי נגד טובת אזרחי ישראל"
בנט מגיב
הליכוד: "הוא מדבר על פגיעה בביטחון המדינה?! מי שהקים קואליציה חלשה שנשענת על קולות השמאל הקיצוני שלא יעשה קולות של מי שסופר את ביטחון ישראל"
תגיות:
נפתלי בנט | צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

ראש הממשלה, נפתלי בנט, על ההפסד הלילה בהצבעה בכנסת: "גם היום אזרחי ישראל מתוודעים למרחק בין הכנסת לבין החיים האמיתיים של כולנו. מגיע לאזרחי ישראל ממשלה שאכפת לה מהאזרחים ושלא עוסקת כל היום בעצמה".

"האופוזיציה פגעה הלילה פגיעה ישירה בביטחון המדינה, בכוונת תחילה. מתוך איזשהי מרירות ותסכול, הם בסוף פגעו בטובת המדינה. כל מי שהצביע נגד חוק האזרחות, מביבי, דרך טיבי, ועד שיקלי, בחר בפוליטיקה קטנה על פני טובת אזרחי ישראל, והם עוד יצטרכו הרבה זמן לתת לציבור דין וחשבון על מעשיהם. גם כאן, כמו בדברים אחרים שהם הזניחו, אנו נתקן את העניין, נטפל בזה ונספק לציבור פתרונות טובים".

"אנחנו מסתכלים קדימה. אני מבקש להחזיר את הדיון ואת תשומת הלב לנושאים שאנחנו רוצים לקדם. בסוף, לילות לבנים בכנסת ותרגילים פוליטיים קטנים לא עוזרים למי שרוצה להקים עסק, לעשות קניות למשפחה ולסיים את החודש בשלום. הממשלה שלנו היא ממשלה שאכפת לה מהאזרחים ושעוסקת בתיקון".

מהליכוד נמסר כי "שיא החוצפה של בנט. הוא מדבר על פגיעה בביטחון המדינה?! מי שהקים קואליציה חלשה שנשענת על קולות השמאל הקיצוני ומפלגות פוסט ציונייות שלא יעשה קולות של מי שסופר את ביטחון ישראל. שיגיד לציבור את האמת- שהוא מוכן לעשות ה-כ-ל כדי לשמר את שרידותו הפוליטית".

"בנט העדיף לנהל משא ומתן עם השמאל הקיצוני ועם האנטי ציונים ורק שלא לדבר עם הליכוד ומפלגות הימין. במקום לדון בפתרון הציוני הפשוט שהצענו- להאריך את צו השעה בחודשיים-שלושה ואחריהם להצביע על חוק יסוד הגירה, הוא בחר להתעלם מאיתנו. במקום, הוא ושקד המשיכו במכירת החיסול של ארץ ישראל ואיפשרו את חוק השיבה".

"הליכוד דורש מהממשלה לעשות את המעשה הציוני ההכרחי והנכון שנהנה מרוב עצום בכנסת ולהעביר מיד את חוק יסוד ההגירה. החוק מהווה פתרון כולל ואמיתי לאתגר איחוד המשפחות, המסתננים והמהגרים הבלתי חוקיים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים