שיתוף
תגובות
חדשות » החרדים דורשים מהליכוד לאייש את הוועדות
משבר אופוזיציוני
לאחר אינספור נסיונות תיווך והנעה מאחורי הקלעים יצאה סיעת יהדות התורה בהודעה רשמית לליכוד בדרישה לאייש במהירות את התקנים בוועדות. האחדות מתפוררת?
ליצמן וגפני במליאת הכנסת | צילום: דוברות הכנסת -נועם מושקוביץ

יש הטוענים כי סודה של האופוזיציה במלחמתה העיקשת אל מול הקואליציה הוא בניסיונה רב השנים והאחידות המלאה בין חבריה לשורות האחוריות. אולם האם רואים אנו כעת את תחילתה של ההתפוררות הזו?

 אז נכון הדבר כי עיקר תשומת הלב היה היום במשכן הכנסת לשורות הקואליציה, אך מי שחשב שרק בקואליציה מעניין היה היום במשכן, אינו אלא טועה. אין זה סוד כי מזה תקופה ארוכה דורשים בסיעת יהדות התורה מהליכוד לאייש במהירות את כל התקנים בוועדות השונות בכנסת שאינן מאוישות בצד האופוזיציה מאז הקמת הממשלה.

הערב גם לראשונה ניתן לנושא פומביות. בהודעה רשמית מטעם סיעת יהדות התורה הודיעה הסיעה כי היא דורשת שהאופוזיציה תאייש את המקומות שלה בועדות הכנסת.

על פי ההודעה "בישיבת סיעת יהדות התורה שנערכה היום נדון המצב הפוליטי והדיונים בכנסת, והוחלט לדרוש שהאופוזיציה תאייש את המקומות השמורים לה בוועדות הכנסת.

"חברי הסיעה סבורים כי איוש המקומות בכנסת יתן לסיעות האופוזיציה אפשרות נוספת למאבקים הפוליטיים הדרושים בכל הנושאים, וזאת במיוחד לנוכח המאבק הציבורי בימים אלה נגד יוקר המחיה, עליות המחירים והמצב הכלכלי הפוגע בשכבות החלשות באוכלוסיה.

"סיעת יהדות התורה תקיים מאבקים נפרדים כנגד הגזירות בנושאי דת ואמונה – מבלי שהדברים יבואו על חשבון המאבקים וכוחנו בנושאים הנוספים בוועדות הכנסת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים