שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » ביה"ח ברזילי מצטרף לניסוי בחיסון הישראלי
נגיף הקורונה
ביה"ח ברזילי יהיה בית החולים השלישי שבו יקיים המכון הביולוגי את הניסוי ואחד משמונה מרכזים רפואיים נבחרים ברחבי הארץ שבהם יחוסנו כ-1,000 מתנדבים
בית החולים ברזילי | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

החיסון הישראלי לקורונה: המרכז הרפואי 'ברזילי' נבחר להשתתף בשלב השני והמורחב של הניסוי הישראלי שפיתח המכון למחקר ביולוגי.

המרכז הרפואי ברזילי באשקלון יהיה בית החולים השלישי, שבו יקיים המכון הביולוגי את הניסוי, ואחד משמונה מרכזים רפואיים נבחרים ברחבי הארץ, שבהם יחוסנו כ-1,000 מתנדבים במסגרת השלב השני של הניסוי.

במרכז הרפואי ברזילי החלו להיערך לביצוע הניסוי שצפוי להתחיל במהלך חודש דצמבר בכ-150 מתנדבים, בהתאם להנחיות המכון למחקר ביולוגי. בתחילת השבוע הקרוב יגיש ברזילי את פרויקט החיסון לאישור ועדת הלסינקי – הוועדה האתית העליונה של המרכז הרפואי ברזילי.

פרופ' יניב שרר, מנהל המרכז הרפואי ברזילי, בירך על הבחירה בברזילי ואמר כי "המרכז הרפואי ברזילי נערך מבעוד מועד כדי לתרום את חלקו בניסוי פורץ הדרך של המכון הביולוגי ולהעניק מקסימום תנאים שיאפשרו את הרחבת הניסוי לקהלים רחבים ומגוונים, כאן אצלנו. ברזילי הוא בית של חדשנות רפואית. אני מבקש להודות למנהל המכון, הפרופ' שמואל שפירא, על האמון, ולחזק את ידי צוותי המחקר בברזילי, בראשות פרופ' שלמה מעין. אני תקווה שהחיסון יתרום במהרה לסיום המגפה".

פרופ' שלמה מעין, ראש צוות המחקר בברזילי: "בשבילי זו סגירת מעגל: לפני 40 שנה טיפלתי במאות נפגעי מגפת האיידס בארה"ב ובישראל, אך החלום של חיסון לנגיף לא התגשם. כיום, תוך פחות משמונה חודשים מפרוץ המגיפה, אני נרגש לראות כיצד קידמה מדעית ישראלית ייצרה חיסון לקורונה, ורבים סיכוייו להצליח".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים