שיתוף
תגובות
בריאות » ביה"ח פוריה הגיע למקום השני בזמן ההמתנה
מקום שני
המלר"ד (מחלקה לרפואה דחופה- מיון) של המרכז הרפואי פדה-פוריה הגיע למקום השני מקרב כל בתי החולים בארץ בבדיקת זמן ההמתנה לטיפול – 2.4 שעות בלבד
| צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה

דו"ח  משרד הבריאות שסקר את היקף הפעילות של המחלקות לרפואה דחופה בישראל ופורסם היום (ג) בידיעות אחרונות ובynet  מציב את מלר"ד המרכז הרפואי פדה-פוריה במקום השני מבין כל בתי החולים בארץ, עם זמן המתנה ממוצע של 2.4 שעות בלבד. לצורך השוואה בשנת 2020 הממוצע הארצי עמד על 3.7 שעות. 

מספר המטופלים שטופלו במלר"ד בשנת 2020  עמד על כ 65,000. ד"ר ארז און, מנהל המרכז הרפואי פדה-פוריה אמר הבוקר, "אנחנו מלאי הערכה להשקעה היום יומית של הצוות המקצועי והמסור במלר"ד. השקענו משאבים רבים לשיפור וייעול הטיפול והשירות, אין ספק שהמאמץ המשולב מאפשר לנו לתת שירות מקצועי יותר וטוב יותר למטופלים שלנו ועל כך גאוותנו. נמשיך לעשות כל מאמץ לשמור על ההישג הזה במטרה לשפר את איכות הטיפול ולקצר את זמני ההמתנה".

ד"ר ערן טל אור, מנהל המלר"ד ציין , "מאז 2017 , מדי שנה צוות המלר"ד שלנו מגיע להישגים גבוהים הן בשביעות רצון המטופלים והן בטיפול מהיר, ומקצועי. אני גאה מאד בצוות המלר"ד על ההישג המכובד שמשקף את המחויבות, המקצועיות וההירתמות של הצוות תוך הצבת המטופל ובני משפחתו במרכז" .

"משה בן סימון האח האחראי במלר"ד, סיכם, "מרכיב חשוב בהצלחה שלנו הוא שיתוף הפעולה ההדוק של כלל הצוותים: סיעוד, רפואי, פרא רפואי, מינהל ומשק. זו הזדמנות נהדרת להודות גם למתנדבים שלנו מארגון יע"ל וחובשי איחוד הצלה שמתנדבים במלר"ד מדי יום ומסייעים לנו. המשימה שלנו היא להמשיך לשפר ולהשתפר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים