שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ביה"ס של המחבלת – חממת הסתה למחבלים
נחשף
מתברר כי בבית הספר ציינו גם את יום הילד הפלסטיני, והסיתו באופן מפורש לרצח: "אני הילד הפלסטיני. אני חרב הכוח על צוואר אויבי, אני הגאווה תחבק אותי"
התמונות להסתה מבית הספר | צילום: דוברות

הערב פורסם בחדשות 13 מידע חדש אודות בית הספר ממנו הגיעה המחבלת מהפיגוע הבוקר. מדובר בבית ספר אל רואדה אל חדיתה, ומתברר כי בבית הספר התקיימו לאורך השנים תערוכות הסתה לרצח יהודים.

חוקרי ארגון 'לך ירושלים' ואגף המחקר בערבית בתנועת 'אם תרצו' מצאו כי בשנת 2019, ביום העצמאות הפלסטיני, התקיימה בבית הספר תערוכת ציורים. בין הציורים ניתן למצוא ציור של מחבל עם סכין, ציור של ארץ ישראל עם מפתח – כרמיזה לנכבה, ציור של יידוי אבנים בהר הבית ועוד.

בנוסף, מתברר כי בבית הספר ציינו גם את יום הילד הפלסטיני, והסיתו באופן מפורש לרצח: "אני הילד הפלסטיני, אני ההבטחה אני הגורל. אני חרב הכוח על צוואר אויבי, אני הגאווה תחבק אותי".

יו"ר ארגון לך ירושלים, מאור צמח, ויו"ר תנועת אם תרצו, מתן פלג, קראו לסגור מיידית את בית הספר שהתברר כחוות גידול למחבלים: "לא מדובר בבית ספר אלא בחממה לייצור מחבלים. אנו קוראים לממשלת ישראל לסגור מיידית את בית הספר ולעצור את כל הצוות שהסית לטרור".

כזכור, אישה בת 30 נפצעה קל הבוקר (רביעי) לאחר שנדקרה בידי חשודה סמוך לקבר שמעון הצדיק בירושלים. המשטרה פתחה בסריקות אחרי החשודה שנמלטה בעוד צוות מד"א העניק לפצועה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים הדסה הר הצופים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים