שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » ביטוח מוצרי חשמל – כי זה בהחלט משתלם
מומלץ
ניתן לבטח את מוצרי החשמל שלכם באמצעות שירות תיקונים וחברות, אשר שולחות את הטכנאים המיומנים והמקצועיים שלהן
תגיות: ,
מטבח | צילום: FREEPIK

בכל בית ישנם הרבה מכשירי חשמל, במיוחד אלה שהם חיוניים לאחזקת הבית כגון: מקרר,  מדיח כלים, תנור אפייה, מיקרוגל, מכונת כביסה, מזגנים, טלוויזיות ועוד. לא תמיד משתלם לפנות אל שירות תיקוני מכשירי חשמל, היות וישנם מכשירי חשמל יקרים שמאוד יקר לתקן אותם בגלל עלות חלקי החילוף.

חשוב לדעת שכיום ניתן לבטח את מוצרי החשמל שלכם באמצעות שירות תיקונים וחברות, אשר שולחות את הטכנאים המיומנים והמקצועיים שלהן. קיימים גם דמי השתתפות עצמית, אך הם בהחלט זניחים לעומת התיקון, אם הייתם למשל פונים לטכנאי פרטי המתמחה עם תיקון מוצרי חשמל.

ישנם מכשירי חשמל שאנו לא נוכל לתפקד בלעדיהם, כך שהרבה עקרות בית יכולות להפסיק את הפעילות שלהן או בני הבית יישארו ללא בגדים נקיים אם מכשיר חשוב כמו מכונת כביסה מתקלקל פתאום.

זה ידוע כי מכשירי חשמל נוטים להתקלקל, במיוחד אם משתמשים בהם הרבה. משפחו ברוכות ילדים למשל, משתמשים הרבה במכשירי חשמל ולכן, הבלאי במכשירי החשמל יהיה מואץ יותר. היתרון של ביטוח מוצרי חשמל הוא שאם למשל ישנו מכשיר חשמל בביתכם שאינו בר תיקון, הביטוח תישא באחריות או החלפת מכשיר החשמל.

מה לגבי האחריות הניתנת לפי חוק ומדוע צריך ביטוח?

לכל מכשיר חשמל ישנה אחריות של שנה לפי חוק הגנת הצרכן. תוקף האחריות פג ולכן, מומלץ כי תמיד יהיה לכם טלפון של שירותי תיקוני מוצרי חשמל, כך שתתקשרו ותוך זמן קצר טכנאי מתאים יגיע אליכם ויתקן את מוצר החשמל שלכם בעלות זניחה

יש לציין, כי כולנו חושים מהוצאה כספית גדולה ובלתי צפויה כגון תשלום על תיקון של מכשיר חשמל יקר כמו למשל מזגן, מקרר, או מכונת כביסה שהתיקון שלהם עשוי לעלות הרבה כסף. כל סוכנות ביטוח שמבטחת מוצרי חשמל, תמליץ לכם לבטח מוצרי חשמל ביתים שנמצאים בבעלותכם, ברגע שפגה האחריות עליהם.

מה מציעות חברות ביטוח המבטחות מוצרי חשמל ביתיים?

חברות תיקוני מוצרי חשמל, מציעות תשלום חודשי קבוע של כמה עשרות שקלים. תשלום זה משתלם ומתגמד אם תחשבו למשל את העלות של תיקון של שניים או שלושה מוצרי חשמל בשנה. למשל אם אתם מזמינים טכנאי אלקטרוניקה פרטי אחת לשנה עבור כל מוצר חשמלי בבית, החישוב הוא פשוט וזו הסיבה כי רבים פונים לסוכנויות ביטוח על מנת לבטח כמה מכשירי חשמל יקרים וחשובים שקשה להתנהל בלעדיהם.

סוכנות הביטוח המציעה לכם תנאים טובים יותר על ביטוח מכשירי חשמל

ישנן סוכנויות ביטוח שונות אשר מציעות ללקוחותיהן  שירות תיקוני מכשירי חשמל, מומלץ כי תשוו בין התנאים והמחירים של החברות השונות ותגיעו למסקנה ולבחירה הנכונה. מומלץ לפנות לסוכנות וותיקה אשר מציעה שירות תיקון מוצרי חשמל בתנאים טובים יותר, כמו למשל המחיר בהשוואה לכמות מוצרי החשמל שיש לביטוח.

אנגלמן ובניו סוכנות לביטוח, הקיימת משנת 1951, מציעה ללקוחותיה תנאים אטרקטיביים. הסוכנות מציעה ללקוחותיה מגוון רב של ביטוחים הכוללים: ביטוח תכולה, ביטוח מבנה, ביטוחי חיים, ביטוח אחריות מקצועית במגוון מקצועות ועוד. פנו אלינו ואחד מנציגי הביטוח המקצועיים שלנו יסביר לכם על הפוליסות השונות של הביטוח שבו אתם מתעניינים.

לפרטים נוספים על שירות התיקונים למכשירי חשמל הקליקו כאן!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים