שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ביטן: "החרדים יותר אופוזיציה מהליכוד"
במהלך ראיון
"יש כיום הרמוניה בתוך הממשלה כי יש להם מה להפסיד. אנחנו מעולם לא היינו מוכנים להכניס את רע"מ לקואליציה" חותם ביטן את הדברים
ח"כ דוד ביטן | צילום: אתר הכנסת

חבר הכנסת, דוד ביטן מהליכוד תקף הערב את התנהלות הממשלה הנוכחית בטיפול בקורונה: "נכון לעכשיו הממשלה לא עושה כלום עם נגיף הקורונה, הם רק מדברים ולא מטפלים בכלום. גם אצל נתניהו היו מתים, אבל הוא עשה ככל יכולתו על מנת לטפל בנגיף". את הדברים אמר ביטן בראיון לרדיו קול ברמה.

עוד אמר ביטן: "הדלתא זה לא איזה משהו חדש, זה בסך הכל וריאנט. ראש הממשלה לא יכול לנהל הכל לבד, ליברמן ולפיד חייבים לעזור לו. אם הממשלה תמשיך שלא לטפל בנגיף יהיה סגר. מקווה שחברי הממשלה הנוכחית ידעו למנוע מיפעת שאשא ביטון לגרום נזקים. ברגע שתהיה מערכת בחירות, אנשים יצאו מהחורים להצביע נגד הממשלה הזאת".

בנושא התקציב אמר ח"כ ביטן: "אני לא מאמין שהחרדים יצביעו עם הממשלה על התקציב כי הם יותר אופוזיציה מהליכוד. אין עריקים בכלל, גם אם יעבור התקציב לא יהיו עריקים".

ביטן רומז במהלך הראיון לגנץ כי הדלת פתוחה: "לדעתי בני גנץ היה רוצה להיות ראש ממשלה בתמיכת הליכוד, הוא רק מפחד שברגע שהוא יגיע אלינו נתניהו יקדים את הבחירות. אני יכול לומר שלדעתי נתניהו והליכוד למדו את הלקח, אם גנץ ירצה להיות ראש ממשלה הוא יקבל והליכוד יתן לו את זה".

"יש כיום הרמוניה בתוך הממשלה כי יש להם מה להפסיד. אנחנו מעולם לא היינו מוכנים להכניס את רע"מ לקואליציה. כשהליכוד היה בשלטון לא הגזמנו עם הג'ובים כמו הקואליציה הנוכחית", חתם ח"כ דוד ביטן את הראיון.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. למה מצוטטים חלק? לא מזכירים ליסונים נגד דלתא, צסכות ואכיפה וקפסולות במסכרות חינוך? סגרים עלערים עם חולים ולא הרבה חולים? סגר שימיו ישולמו על-ידי מדינה שפספסה הכל ולא על-ידי אדם עצמו או מעסיק?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים