שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ביטן: "כ"ץ יצליח להרכיב ממשלה, ברקת לא"
תומך בחבירו
ח"כ ביטן: "נתניהו יצר את הסיטואציה שיש סיכוי שהוא יפרוש, ובפוליטיקה הישראלית מתחילים לדבר. זה לא אומר שאנחנו פוגעים בו. הוא יצר את הסיטואציה"
חה"כ דוד ביטן | צילום: אתר הכנסת

ח"כ דוד ביטן מהליכוד מקווה כי עמיתו לסיעה ח"כ ישראל כ"ץ יצליח להנהיג את הליכוד בראשותו, במקרה שנתניהו יחתום על עסקת טיעון עם היועמ"ש אביחי מנדלבליט.

בראיון לרדיו 103FM טען ביטן כי "ישראל כ"ץ יצליח לפרק את הממשלה הנוכחית ולהקים ממשלה בראשותו. אני לא אומר סתם, יש לו יכולת להקים ממשלה בלי בעיות – יש כבר דיבורים. ברקת, שהוא המועמד המוביל בסקרים, לא מסוגל".

"נתניהו יצר את הסיטואציה שיש סיכוי שהוא יפרוש, ובפוליטיקה הישראלית מתחילים לדבר. זה לא אומר שאנחנו פוגעים בו. הוא יצר את הסיטואציה ולכן לא יכול לבוא בטענות לאף אחד".

באשר לעסקת הטיעון עם נתניהו העריך ביטן כי "מה שהשפיע על נתניהו זה בעיקר המו"מ לעסקת טיעון עם מוזס. אם הוא יהפוך לעד תביעה נגד נתניהו זה יהפוך את תיק 2000 שכרגע לא שווה כלום לתיק משמעותי".

בצל הדיון המקדמי במשפטו ביטן הגיב לאפשרות שהמשטרה השתמשה בתוכנה של NSO נגדו ואמר כי הוא "מצפה מהיועמ"ש לעכב את התיק שלי, לבדוק את העניינים לגופם ולהעמיד אותי לשימוע חוזר".

"בלי קשר לתוכנת פגסוס, מההתחלה טענתי שהעדויות וההקלטות התקבלו שלא כדין. אלשיך חשב כנראה שלהילחם בחברי כנסת זו המלחמה בטרור", תקף ח"כ דוד ביטן.

בתוך כך, חבר הכנסת מהליכוד ישראל כ"ץ אמר בשיחות סגורות עם פעילי ליכוד, כי נתניהו בדרך החוצה. לפי הדיווח בכאן 11 כ"ץ הבהיר בשיחות עם פעילים שבכוונתו להתמודד על תפקיד היו"ר הזמני של המפלגה. וכי הוא מעריך שיצליח להרכיב ממשלה עוד לפני הפריימריז שיקבעו את היו"ר הקבוע. מלשכת כ"ץ נמסר: "לא היה ולא נברא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים