שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » כץ: "ביידן לא עונה עד היום לנפתלי בנט"
עוקצני
בנושא איראן הוא ממהר להגיב: "ישראל ערוכה להכות באיראן, במידה ולא תהיה ברירה. חברי הממשלה ונפתלי בנט, משקרים שהנושא האיראני הוזנח"
שר האנרגיה, ישראל כץ | צילום: דני שם טוב - דוברות הכנסת

שר האוצר לשעבר, ח"כ ישראל כץ התראיין הערב למשה גלסנר ברדיו קול ברמה. במהלך הריאיון התייחס ח"כ כץ לנושאים הבוערים שעל סדר יומה של הממשלה ושל הפוליטיקה בישראל.

בנושא איראן הוא ממהר להגיב: "ישראל ערוכה להכות באיראן, במידה ולא תהיה ברירה. חברי הממשלה ונפתלי בנט, משקרים שהנושא האיראני הוזנח. נשיא ארה"ב, ביידן, לא עונה עד היום לנפתלי בנט".

כץ לא חוסך ביקורת משר האוצר החדש: "אביגדור ליברמן, דיבר היום לאנשים שאיבדו את פרנסתם בצורה אטומה. חמלה, תמיד נצרכת. בנוסף, מבחינה כלכלית, מדינת ישראל, צריכים לסייע לאנשים שמאבדים את פרנסתם".

"כיהנתי בעבר כשר מודיעין, והייתי אחראי על ועדת השרים לענייני שב"כ", אומר ח"כ כץ בהקשר לאבטחת משפ' נתניהו. "בעבר דן מרידור, החליט להציב אבטחה על בני משפחת נתניהו, בניגוד למקובל עד אז. כיום, בנקמנות, בנט מקצר את זמן האבטחה על משפחת נתניהו. לא הייתה פניה שמפלגת הליכוד, תממן אבטחה על שרה, יאיר ואבנר נתניהו".

נושא אחרון הוא מבקש להתייחס להקלטות שפירסם ברק רביד: "בהקלטות טראמפ, כולם ראו שבנימין נתניהו, מילא את כל מחויבותיו כראש ממשלה. אף אחד לא חשב שנתניהו לא יברך את ביידן, שנבחר לנשיאות ארה"ב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים