שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ביידן מעד ונפל פעמיים בעלייה למטוס
מבוכה בבית הלבן
ביידן תועד מועד ונופל 3 פעמים במדרגות המובילות למטוס הנשיאותי. בסביבתו טענו שמצבו של הנשיא בן ה-78 טוב והאשימו כי הרוח החזקה גרמה לנפילתו
תגיות:
ביידן עולה למטוס | צילום: Official White House Photo by Carlos Fyfe

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מעד ונפל אתמול (שישי) בעת העלייה למטוס הנשיאותי, ה'אייר פורס 1'. ביידן הגיע לבסיס חיל האוויר אנדרוז כדי להמריא לביקור באטלנטה, אך כשעלה במהירות במדרגות מעד פעמיים ונפל.

בתיעוד התקרית, ביידן נראה תחילה מועד בפעם הראשונה ומצליח להתאושש מיד כדי להמשיך לעלות בגרם המדרגות, אך אז הוא נפל בשנית ובפעם הזו היה נראה כי הוא יצא מעט משיווי המשקל. הנשיא הצליח לקום לאחר כמה שניות בודדות, ובריצה קלה המשיך את דרכו לכניסה המטוס – שם הסתובב והצדיע לנוכחים.

בבית הלבן מיהרו לומר שהנשיא במצב טוב, ואחת הדוברות, קרין ז'אן פייר, ציינה כי הרוח הייתה חזקה במיוחד. "הוא 100% בסדר גמור", הדגישה. ביידן וסגניתו קמלה האריס היו בדרכם לאטלנטה, שם ייפגשו עם נציגי הקהילה האסייתית בעקבות הטבח שאירע שם ביום שלישי האחרון.

בחודש נובמבר האחרון ביידן שבר את רגלו בזמן ששיחק עם כלבו, אך הפעם נראה כי לא נפגע מהנפילה. בכלי התקשורת הזרים מציינים כי רק אתמול פנה ביידן בטעות לקמלה וכינה אותה "הנשיאה האריס".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים