שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » בילמן בע"מ – שיווק קרטון ומוצרי אריזה
מוצרי אריזה
צריכים קרטונים לאריזה? יש לכם מוצרים שאתם צריכים לארוז ולא יודעים לאן לפנות? בילמן בע"מ יספקו לכם את כל מוצרי האריזה וסוגי הקרטונים שיתאימו למוצרים שלכם
| צילום: PIXABAY

קצת עלינו

בילמן בע"מ מפעל לייצור קרטון אשר התמחותו היא ייצור קופסאות קרטון לאריזה, ייבוא מוצרי קרטון ושיווק שלהם. החברה בעלת ותק של יותר מ-20 שנה, ועד כה נתנה שירות לחברות הגדולות ביותר במשק הישראלי בצורה קבועה. החברה משווקת אריזות קרטון ברמת האיכות הגבוהה ביותר, אשר עומדת בכל התקנים המחמירים בתחום כולל תקני הייצור של ה-ISO 9002. 

אצלנו במפעלים תוכלו למצוא את כל סוגי מוצרי הקרטון שתצטרכו – קרטונים לפיצה, קרטון חד גלי, לוחות קרטון, אריזות קרטון לאוכל, אריזות קרטון ממותגות, קופסאות קרטון מעוצבות ועוד. החברה דואגת לסיפוק המוצרים בצורה מסודרת ואף דואגת לשמור מוצרים כמלאי נוסף, על מנת שנוכל לדאוג ללקוחותינו במידה ויהיה צורך באספקת קרטונים מיידית. 

כמו כן, כלל מוצרי הקרטונים שלנו נבדקים על ידי מכשירי לחץ, בכדי לוודא שהקרטונים חזקים ויציבים ועל כן לא יקרעו במהרה ויוכלו לשאת את המוצרים. רמת האיכות הגבוהה שלנו והאספקה המהירה שלנו, באים מתוך תפיסה לפיה מוצרי הקרטון שאנחנו מספקים חשובים לחברות ואספקה קבועה תסייע להן לשמור על יציבותן. הקרטונים של בילמן בע"מ הם לא רק הקרטונים האיכותיים ביותר אלא גם המשתלמים ביותר. 

איך לבחור חברת מוצרי אריזה?

כל בעל עסק אשר מייצר ומשווק מוצרים כלשהם יצטרך קרטונים לאריזה של המוצרים אותם משווק או מוכר. אריזת מוצרים הינה הכרחית לצורך מכירה של המוצרים ושינוע שלהם, ולכן מוצרי האריזה הם הכרחיים להתנהלות סדירה של בתי עסק אלה. על כן, חשוב למצוא  שתוכלו לסמוך עליו. החשיבות של המפעל הוא בעיקר איכות הקרטונים והיכולת שלו לספק קרטונים בצורה קבועה לפי דרישת הלקוח. חפשו מפעל מומלץ ובחנו את איכות מוצרי האריזה שלו. כמובן שחשוב שהמפעל יוכל לספק עבורכם קרטונים מעוצבים לפי הצורך שלכם, וכאלה שאפשר למתג על מנת שיכירו את המוצרים שאתם מוכרים ומשווקים. חשוב שתבחרו במפעל שיציע לכם את המחיר המשתלם ביותר עבורכם, אבל חשוב לא פחות שלא תתפשרו על איכות הקרטונים ותוודאו שאריזת המוצרים שלכם תהיה ברמה הכי גבוהה שיש.

כמה יעלו קרטונים לאריזה?

קרטונים לאריזה לא יעלו לכם הרבה כסף והמחירים שלהם ישתנו בהתאם לכמות שתקנו וצרכי האריזה. אם למשל יהיה מדובר בקרטונים גדולים יותר אשר יש צורך בעיצוב ומיתוג שלהם, הקרטונים יעלו יותר. כמובן שככל שתקנו יותר קרטונים ותבטיחו שאתם קונים קבועים, כך יוכל בעל המפעל לדאוג לכם למחיר זול יותר עבור כל מוצר אריזה. כדאי לוודא שהמחיר שתשקיעו בקרטוני האריזה ישתלמו לכם מבחינה עסקית ושתוכלו לעמוד במחיר. 

למידע נוסף: בילמן בע"מ שיווק קרטון ומוצרי אריזה

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים