שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בימינה רוצים תמיכה מהליכוד והחרדים
סערת חוק החשמל
על פי הדיווח, ברע"ם גייסו את תמיכת הרשימה המשותפת, ומנסים גם לגייס את המפלגות החרדיות. במקביל, בימינה מבקשים את עזרת מפלגות האופוזיציה הליכוד והציונות הדתית
יאיר לפיד ונפתלי בנט | צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

העימות בין ימינה לרע"ם עולה מדרגה: כל צד החל לגייס מפלגות אחרות מהקואליציה ומהאופוזיציה כדי שיצביעו איתו על חוק החשמל מחר בוועדת הפנים, כך דווח בחדשות כאן.

על פי הדיווח, ברע"ם גייסו את תמיכת הרשימה המשותפת, ומנסים גם לגייס את המפלגות החרדיות. במקביל, במפלגת ימינה מבקשים את עזרת מפלגות האופוזיציה הליכוד ומפלגת הציונות הדתית, באופן חריג יחסית לאור היחסים הרעועים בין המפלגות.

ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת אמר כי "בעקבות ההסתה של איילת שקד ותנועת רגבים נגד חוק החשמל של רע"מ אנו מודיעים כי נתמוך בשינויים שרע"מ מבקשת להכניס לחוק".

מלשכת שרת הפנים נמסר אתמול כי "יש כמה שינויים של ח"כ טאהא רוצה לעשות, אך זה לא רלוונטי ולא מוסכם". לדברי השרה, במצב כזה החוק "לא יעלה להצבעה. יש שם כמה שינויים קטנים שהוא עשה. חלקם בסדר וחלקם לא".

כזכור, אתמול הצוות של משרד הפנים ניסה להגיע עם ח"כ טאהא להבנות לגבי הצעת החוק. אנשי הצוות הסכימו עם חלק מהשינויים ועם חלק לא. לטענת, ח"כ טאהא רצה להכניס את כל השינויים, כאשר המטרה הייתה לדחות את ההצבעה ולהגיע להבנות עד יום רביעי. עם הנוסח שהובא היום שרת הפנים שקל לא מסכימה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים