שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דרישה לקיים דיון בחוקתיות המהלך של פרץ
בית המשפט
בית המשפט החליט להיענות באופן חלקי לעתירת ח"כ מרב מיכאלי, בנושא המחלוקת סביב אופן בחירת היו"ר והרכב הרשימה במפלגת העבודה
עמיר פרץ במליאת הכנסת | צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

בית המשפט החליט להיענות באופן חלקי לעתירת ח"כ מרב מיכאלי, בנושא חוקתיות המהלך של עמיר פרץ להעביר את בחירת הרכב הרשימה והיו"ר שלה מהמתפקדים לוועידה.

ככל שהחליט לא למנוע את ההצבעה בלוח הזמנים שנוצר, בית המשפט מכיר בכובד משקלן של הטענות לאי-חוקתיות ביטול זכות הבחירה של חברות וחברי המפלגה והשאיר את הדלת פתוחה לביטול ההחלטה, אם תתקבל.

כזכור, בצל המתיחות במפלגת העבודה על רקע שאלת קיום הבחירות הפנימיות, הגישה ח"כ מרב מיכאלי עתירה דחופה למוסד לבירור עתירות של מפלגת העבודה, כשהיא דורשת לעצור את הניסיון של עמיר פרץ לשלול את זכות הבחירה מחברות וחברי מפלגת העבודה.

זאת, לאחר שדווח כי יו"ר 'העבודה' ח"כ עמיר פרץ מתכוון ‏לקראת הבחירות הקרובות להעביר את בחירת הרכב הרשימה והיו"ר שלה מהמתפקדים לוועידה, לצד חתירה להשלמת המו"מ עם כחול לבן להתמודדות במסגרת פלטפורמה אחת.

ח"כ מרב מיכאלי הגיבה להחלטת בית המשפט, ואמרה כי "החלטת בית המשפט מאשרת כי יש ספק גדול בחוקתיות המהלך של פרץ ושמולי. אין הוכחה טובה מזו לכך שהמניעים של שמולי ופרץ לביטול הפריימריז מנוגדים לדמוקרטיה של המפלגה ולאינטרס שלה ונועדו לשמור על האינטרסים שלהם בלבד. הדיון בבית המשפט ימשך, ואין בכוונתי לוותר על המאבק להצלת מפלגת העבודה והדמוקרטיה שלנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים