שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בית חב"ד העניק תפילין ופמוטות ל-400 חיילים וחיילות
מצרפת לישראל
לבית חב"ד 'סען אי-מארן' השוכן באזור 77 ליד פריז שבצרפת, בראשות השליח הרב יוסי עמאר חבר "מרכז רבני אירופה", יש מסורת ייחודית של הענקת תפילין ופמוטות לחיילים
חלוקת תפילין לחיילים | צילום: מנדי הכטמן

לבית חב"ד 'סען אי-מארן' השוכן באזור 77 ליד פריז שבצרפת, בראשות השליח הרב יוסי עמאר חבר "מרכז רבני אירופה", יש מסורת ייחודית של הענקת תפילין ופמוטות לחיילי וחיילות צה"ל.

גם השנה למרות מגבלות הקורונה בארץ ובעולם, לא ויתרו בבית חב"ד 77 על המסורת המיוחדת ובטקס מרגש ורב רושם שנערך ביום ראשון השבוע בשני בסיסים של מג״ב צה״ל (האחד במכמש והשני בחברון) הוענקו ל-400 חיילי וחיילות צה"ל 64 זוגות תפילין 60 פמוטות להדלקת נרות שבת יחד עם 240 ספרי חת"ת לשמירה להגנה והצלה. הוקרנה סרט ווידאו ״חמוש״ מבית היוצר של jem על מבצע תפילין מהרבי מליובאוויטש המיוחד לחיילי צהל.

זו השנה ה-17 ברציפות שבית חב"ד 77 מעניק מתנות ייחודיות לחיילים ולחיילות, בהוקרה על פועלם לשמירה על בטחון ישראל. האירוע נערך במסגרת מסע שנתי של ידידי בית חב"ד סען אי-מארן מצרפת לישראל בו השתתף גם הרב הראשי למערב אוקראינה ושליח חב"ד הרב שלמה ווילהלם שהוא חבר "מרכז רבני אירופה".

דברי ברכה בארוע נשא השליח הרב יוסי עמאר, שציין בדבריו מכתב שכתב כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש בשנת תשל״ה לחיזוק חיילי צה"ל. החיילים נהנו מארוחה חגיגית ועשירה מלווה בשירה כהודיה על הניסים שחווה עם ישראל בשנה שעברה.

1
צילום: מנדי הכטמן
2
צילום: מנדי הכטמן
3
צילום: מנדי הכטמן
4
צילום: מנדי הכטמן
5
צילום: מנדי הכטמן
6
צילום: מנדי הכטמן
7
צילום: מנדי הכטמן
8
צילום: מנדי הכטמן
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים