שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בית כנסת ברמלה הוצת הלילה ע"י ערבים
'איילת השחר'
ח"כ בצלאל סמוטריץ הגיב: "אסור לקבל את שיוויון הנפש בו ממשלת ישראל מתייחסת לתופעות אנטישמיות בליבה של מדינת ישראל"
רכב כיבוי אש, אילוסטרציה | צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים

בית הכנסת 'איילת השחר' ברמלה הוצת הלילה ע"י ערבים. בחסדי שמים האירוע הסתיים עם נזק קל שנגרם למקום וללא נפגעים. האש אחזה בכיסא של רב בית הכנסת ונעצרה בסמוך לארון קודש.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בתגובה להצתת בית הכנסת איילת השחר ברמלה: "המראה של בית כנסת שרוף לקוח מתקופות אפלות בהיסטוריה של עם ישראל. אסור לקבל את שיוויון הנפש בו ממשלת ישראל מתייחסת לתופעות אנטישמיות בליבה של מדינת ישראל".

"השר לביטחון פנים בר לב עסוק בלשלוח את המשטרה לרדוף את המתיישבים ולהכות חרדים במקום להחזיר את הריבונות, המשילות והביטחון בערי ישראל. אני קורא למשטרה לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לשים את ידה עוד היום על שורפי בית הכנסת ולהביא אותם לדין".

ח"כ אופיר סופר בתגובה על שריפת בית הכנסת ברמלה: "כואב הלב לראות את התמונות מבית הכנסת שנשרף על ידי פורעים הלילה ברמלה. מדינת ישראל היהודית חייבת למצוא ולטפל ביד קשה באחראים למעשה הנורא".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אם היה מדובר בשריפת מסגד כל העולם היה מזדעק וחברי כנסת היו מפיצים גינויים, אבל כשמדובר בהצתת בית כנסת זה עובר בשקט, בושה. אין משילות ברמלה כמו במקומות נוספים ולצערי ראש העיר ברמלה מנסה להסתיר את הדברים ולהחביאם".

לדברי בן גביר: "המשטרה צריכה להקים צוות חקירה מיוחד ולחקור אירועי טרור, לפחות כמו בריסוסי גרפיטי בתג מחיר ולנקוט באגרוף ברזל מול המחבלים: בהרתעה, ענישה ותגובה הולמת לפני שתתרחש הסלמה. המחבלים מזהים חולשה וכשבשטח אין תגובה, הם מרימים ראש ובלי תגובה הולמת הם ימשיכו להרים ראש".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים