שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מערכת הביטחון תבצע הרס נוסף בגבעות
"מדיניות עבאס"
מהמידע שהגיע לתושבים עולה, כי מסע ההרס המתוכנן מיועד לכלול גם בתי משפחות מאוכלסים, ייתכן אף בכמות גדולה ורחבה יותר ממסע ההרס שהתרחש בשבוע האחרון
ההרס בבנימין | צילום: באדיבות המצלם

מסע ההרס יימשך? לתושבי הגבעות נודע בימים האחרונים כי בכוונת מערכת הביטחון לבצע הרס נוסף בתקופה הקרובה של בתי מגורים, ככל הנראה באזור בנימין.

מהמידע שהגיע לתושבים עולה, כי מסע ההרס המתוכנן מיועד לכלול גם בתי משפחות מאוכלסים, ייתכן אף בכמות גדולה ורחבה יותר ממסע ההרס שהתרחש בשבוע האחרון, בו הרסו כוחות משטרה ומנהל אזרחי את בתיהן של ארבע משפחות בגבעות גאולת ציון ורמת מגרון שבבנימין.

בגבעות שבו וקראו ל"גורמי הימין" בממשלה לעצור את ההרס המתוכנן מבעוד מועד: "במהלך מסע הבחירות הבטחתם ונשבעתם לא אחת שלעולם לא תתנו יד לפגיעה בהתיישבות, והנה בשבועות האחרונים אנו עדים למסע הרס מתמשך ומראות קשים שכמוהם לא נראו בשנים האחרונות, שמבוצעים כחלק ממדיניות הממשלה החדשה".

"משפחות מושלכות מבתיהן בשעת בוקר מוקדמת, אימהות ונערות מוכות באלימות ובתים וציוד אישי נהרסים תחת כף הדחפורים. לא ייתכן שממשלה בישראל תפעל כנגד מתיישבים יהודים שעוסקים בהגשמת החזון הציוני של ישוב אדמות ארץ ישראל. אנו קוראים לכם להתעשת ולעצור מבעוד מועד את הפגיעה הקשה בהתיישבות ובתושבי הגבעות", אמרו.

חברי הכנסת יואב קיש ואורית סטרוק ראשי שדולת ארץ ישראל בכנסת, מסרו בתגובה: "שדולת א"י קיימה היום סיור בהר חברון בו למדנו על אזלת היד המוחלטת של המנהל האזרחי באכיפת בניה בלתי חוקית של ערבים והשתלטות של הרשות הפלסטינית. העובדה שאותו מנהל אזרחי פועל בנחישות ובאינטנסיביות להרוס דווקא בתי יהודים – היא תוצאתית להנחיות המתקבלות משר הבטחון גנץ, שפועל ע"מ לרצות את חברי הכנסת של מרצ, וכנראה אינו מרגיש שום צורך לרצות את מפלגות הימין בקואליציה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר אף הוא: "מדיניות עבאס והאחים המוסלמים שולטים בממשלה שמתכוונת לגרש יהודים, להרוס את בתיהם ולפגוע בכל ההתיישבות היהודית".

ח"כ בן גביר הוסיף: "אני קורא לכל מי שיש לו לב יהודי, לא לתת יד לפשע הזה ולמנוע גירוש משפחות והרס בתיהם של מתיישבי ארץ ישראל. אם הגירוש וההרס לא ייפסקו תיחקק אות הקלון על מצחם של בנט שקד לדיראון עולם".

חה"כ יצחק פינדרוס מסר: "לצערנו בנט ממשיך בהפרה שיטתית של הבטחותיו. מי שהצהיר שביום הראשון בלשכת ראש הממשלה יסדיר את ההתיישבות הצעירה, מפעיל מדיניות פינויים וגירוש יהודים מבתיהם. הדממה וההכלה המוחלטת של הממשלה ביחס להשתוללות הבניה פלסטינית בלתי חוקית בשטחי c ובנגב, נעלמת פתאום כשמדובר במתיישבים יהודים ששומרים על אדמות יהודה ושומרון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים