שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בכירים בקואליציה נגד יועמ"שית הכנסת
"שפוטה של לוין"
גורמים בכירים בקואליציה יוצאים נגד היועצת המשפטית של הכנסת עו"ד שגית אפיק: "שפוטה של יריב לוין, עובדת על מלא אצל נתניהו והליכוד"
שולחן הממשלה בכנסת | צילום: אתר הכנסת

גורמים בכירים בקואליציה יוצאים נגד היועצת המשפטית של הכנסת עו"ד שגית אפיק: "שפוטה של יריב לוין, עובדת על מלא אצל נתניהו והליכוד". כך מדווח רביב דרוקר. כזכור, אמש טענה היועמ"שית כי מעשיה של הקואליציה בהפעלת סעיף 98 מנוגדים לחוק, אך בקואליציה בחרו בכל זאת להפעיל את אותו הסעיף למרות חוו"ד של היועמ"שית.

ח"כ שלמה קרעי הגיב: "יועמ"שית הכנסת עושה לאופוזיציה את המוות. לצערנו, לעיתים היא גם לא עומדת בלחץ של גורמי הקואליציה הדיקטטוריים כולל יו"ר הכנסת, ונותנת להם לגלוש לתוך תחום אפור מסוכן מידיי. היא הוציאה נוהל חדש לפני מספר חודשים וביטלה לנו בהינף יד הסדרים חשובים וכלים אופוזיציוניים שהיו כאן תמיד".

"אז עכשיו חבורת הצבועים ה"ממלכתיים" הזו תוקפת אותה כי פעם אחת היא אמרה שהם עושים משהו לא בסדר, ואפילו לא מנעה זאת מהם? מה שווים שומרי הסף אם אי אפשר לשלוט בהם, הא? בושה וחרפה".

ח"כ שמחה רוטמן הגיב: "אחלה תרבות שלטונית הבאתם. להלך אימים על היועצת המשפטית של הכנסת. חבורת בריונים חסרת מוסר. כבר לא יכול לחכות להטפת המוסר הבאה של מיקי לוי או יוראי להב הרצנו".

ח"כ ינון אזולאי תוקף הערב את יו"ר הכנסת מיקי לוי במליאת הכנסת: "לאור מה שהיה היום, אני קורא לך להגיד את אמירתך הברורה – שהדברים שנאמרו כלפי שגית היועצת המשפטית של הכנסת אינם נכונים. לא יכול להיות שבכירים בקואליציה ישתלחו בחדשות 13 ויתדרכו נגדה. בושה וחרפה לקואליציה כזו. צר לי שזה קורה במשמרת שלך, כמי ששוחר צדק היו לך הזדמנויות ולא מנעת את זה".

יו"ר הכנסת מיקי לוי הגיב לדבריו של ח"כ אזולאי ואמר: "היועצת המשפטית של הכנסת וכל הלשכה המשפטית עושים עבודה טובה. אני מכיר את היועצת המשפטית מעל עשר שנים מדובר ביועצת שעושה את עבודתה בצורה ישרה וטובה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אשפה של כאילו בכירים ארגון פשע עלוב שפוטים של עבאס חמאס מבזקים העם היהודי מכרו אמא שלהם בשביל הכיסא. עכשיו יועץ משפטי שפוסק נגדם מכור מנדבליט לא חוקר אותם צדיק הדור. פושעים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים